Hallo iedereen,
Ik heb een zoontje van 2j2m en een dochtertje van 16 weken. De eerste drie weken waren pittig voor hem ivm de verandering maar daarna was het beter gegaan. Papa was ook drie maanden thuis maar is sinds een paar weken terug gaan werken. Hij heeft ook een drie ploegen systeem (vroege-late-nacht) en een 7 dagen stelsel. Wat betekent dat hij ook int weekend werkt soms en in de week dan thuis is. Als de papa niet thuis is en ik moet de baby boven laten dutten of s avonds bij bedtijd is het nu opeens weer een ramp!! Hij begint te huilen van zodra hij merkt dat ik wegga, is over zijn toeren. En bij bedtijd wilt hij dat ik bij hem op de kamer blijf tot hij slaapt terwijl hij ervoor gewoon ging slapen als ik afscheid nam en hem slaapwel wenste. Als ik alleen ben kan ik niet bij hem blijven want de baby moet ik ook in bad en bed steken. Ik ben echt radeloos, want hij huilt dan een hele tijd aan één stuk. Als papa thuis is steekt hij hem in bad & bed en krijgt hij de volle aandacht, maar dat gaat dus niet als ik alleen ben..
Is dit een fase of iemand tips?? Ik kan dit zo echt niet volhouden 😵💫 ik kan zelfs niet meer naar de wc omdat hij schrik heeft dat ik hem weer alleen zou laten.