8 Reacties
2 jaar geleden
Hey,
Proficiat met je zwangerschap!
Ik herken mij volledig in je verhaal, zit net in mijn tweede trimester en nog steeds even vermoeid als in het begin.. soms heb ik het gevoel dat ik mij aanstel.. 😅
Ik werk helaas ook nog fulltime dus kan overdag nie altijd bijtanken..
Maar ik lees mee voor de tips, zelf kan ik niet bedenken waar het aan kan liggen 🙈
Bij mijn vorige zwangerschap was ik inderdaad ook terug energiek vanaf de tweede trimester…
2 jaar geleden
Reactie op Lasana
Hey,
Proficiat met je zwangerschap!
Ik herken mij volledig in je verhaa ...
Jij ook gefeliciteerd 🥳
Oh gelukkig ik ben niet de enigste hihi
Mees is nu bijna 17 maanden en is een schat van een kind die heerlijk alleen kan spelen en zich vermaakt
Alleen die vermoeidheid hakt der echt in 😞
2 jaar geleden
Gefeliciteerd dames! Ik ben nu 6 weken zwanger van de tweede. En ik kijk inderdaad uit naar het tweede trimester, want in mijn eerste zwangerschap was dat het fijnste trimester. Maar blijkbaar is dat nu dus niet meer zo? Wat jammer én pittig. Ik lig nu ook vooral alleen maar in bed, soms heb ik echt het gevoel dat ik in slaap val haha. Maar toch geniet ik ook heeeeel erg van de relatieve rust. Soms denk ik echt ooooh myyyy hoe moet dat straks met twee kindjes, dan heb je al helemaal geen tijd meer om te slapen, en hoe chaotisch gaat dat worden. Dat vind ik wel doodeng af en toe. Mijn meisje is nu 17 maanden en zal net 2 jaar zijn als ze een broertje/zusje krijgt.
2 jaar geleden
Hier is de rede van de vermoeidheid gevonden. Ijzer te kort sinds 3 weken pillen (niet die van de huisarts ivm het krijgen van obstipatie)
Maar het werkt goed
En een tip neem gerust een paar keer als dit te betalen valt voor je een zwangerschapsmassage ☺️
2 jaar geleden
Leuk hier 5+4 zwanger van de 2e en mijn dochter is nu 17 maanden. Tot nu toe gaat het wel, merk wel dat ik sneller moe ben, dat compenseer ik dan maar door op tijd te gaan slapen s’avonds.