6 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Toen mijn dochter buikgriep had, had ze ook enorm veel dorst. Ondanks dat het er net zo hard weer uit kwam liet ik haar wel gewoon drinken hoeveel ze zelf wilde. Dit mocht ook van de seh-arts. Wat ook goed help, is een beetje AA of blauwe aquarius. Mega zoet natuurlijk, maar helpt wel tegen het uitdrogen.

2 jaar geleden

Zoveel drinken geven als ze wil. Er blijft altijd wel iets zitten

2 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem en met een spuitje ors naar binnen laten zuigen en heel langzaam iedere keer als spelletje met milliliters door dat spuitje laten drinken

2 jaar geleden

Dank jullie allen voor de snelle reactie! Het gaat inmiddels wat beter sinds we de regie in zijn eigen handen hield, wel met een beetje beperking van de hoeveelheid in de beker.

2 jaar geleden

Reactie op Fro

Hier hetzelfde probleem en met een spuitje ors naar binnen laten zuigen en ...
Oh helaas werkt hier het op spelenderwijs niet. Hij verwacht gewoon na afloop meer met als gevolg een nog grotere driftbui 🥲 hij wilt gewoon het liefst een halve beker in 1 adem wegklokken

2 jaar geleden

Pff heeft mijn dochter ook een aantal keer gehad. Ze wilde ook steeds meer drinken. Maar we bleven toch beetjes geven. Eerst met een spuit omdat ze eerst niet wilde drinken. Daarna heel rustig beetje bij beetje meer. Wat kan dan natuurlijk. Zo lang ze het maar binnen hield. Maar heel voorzichtig.