7 Reacties
één jaar geleden
Heb je toevallig een babyfoon waar je door kan praten? Ons zoontje heeft dit ook gehad en ik heb continu herhaald (ook door de babyfoon) het is laat we gaan slapen.
En ook bij zijn kamer een knuffel en gezegd we gaan er niet uit maar echt slapen, uiteindelijk soms laten roepen maar nu is het gelukkig weer over
één jaar geleden
Heb je toevallig een babyfoon waar je door kan praten? Ons zoontje heeft di ...
Ja ik heb een babyfoon met camera en ook microfoon er in inderdaad. Maar dat werkt niet. Ze word gewoon steeds meer overstuur en gaat zich dan ook open krabben. (Dat doet ze al sinds baby omdat ze constitutioneel eczeem heeft) dus ik kan haar ook niet laten huilen. Kan ik zelf ook niet. Maar het is wel vermoeiend. Soms blijf ik bij haar en dan laat ik haar even huilen. Maar ze wil er dan uit ze blijft gewoon door huilen. Op een gegeven troost ik haar weer en knuffel ik haar dan ook maar ik spreek haar ook toe dat we dit niet steeds gaan doen.
één jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Ja ik heb een babyfoon met camera en ook microfoon er in inderdaad. Maar da ...
Aaah ja snap ik, als ze ook echt huilt, ik dacht vooral roepen. Ons zoontje huilde niet maar was vooral roepen van : mama kom je mij wakker maken (2.00 in de nacht ofzo😂)
Lastig.. is ze misschien iets aan het leren op het moment? Ik merk wel dat de fases hier vooral zijn als hij echt aan het ontwikkelen is
één jaar geleden
Aaah ja snap ik, als ze ook echt huilt, ik dacht vooral roepen. Ons zoontje ...
Ja dat zal ook kunnen inderdaad dat het weer een ontwikkelings fase is. Want eerst deed ze dat nooit
één jaar geleden
Lastig... zou het ook aan het donker kunnen liggen ofzo? Onze zoon slaapt sinds enige tijd met de deur open en de ganglamp aan, want hij wilde ik steeds weten waar ik was een wat ik deed. Toen ik doorvroeg, bleek het aan het donker te liggen.
Hopelijk vind je snel en oplossing, want tijd voor jezelf lijkt me zeker belangrijk!
één jaar geleden
Reactie op LauraLau
Lastig... zou het ook aan het donker kunnen liggen ofzo? Onze zoon slaapt s ...
De kamer is nooit heleboel donker. En in de gang heb ik ook altijd een lampje aan. Gister ging weer goed. Geen idee wat het is. Bij motor geluiden wordt ze ook snel wakker. Dat vind ze ook eng. Helaas rijden er hier ook veel motors. Dus dat helpt ook niet.
één jaar geleden
Volgens mij is er in best wat veranderd en ben je nog niet zo lang alleenstaand. Dat heeft natuurlijk ook effect. Misschien toch een beetje bang dat je weggaat.
Ik lig zelf bij mijn dochter tot ze slaapt. Niet mijn favoriete bezigheid, maar ze gaat wel rustig slapen en daarna heb ik tijd voor mezelf. Misschien heeft jou dochter daar nu ook behoefte aan?