29 Reacties
2 jaar geleden
Ja zo herkenbaar! Mijn dochter is 20 maanden en de baby nu 2 maanden, pittige tijd! De oudste is super ondeugend en doet alles wat niet de bedoeling is 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Bloem43
Haha nee je bent niet de enige. Je zou ze soms achter het behang willen pla ...
Heftig hè met 2 van die kleintjes!
2 jaar geleden
Reactie op Amyvanbeers
Heftig hè met 2 van die kleintjes!
Ja, het is echt wel pittig. Je komt ogen en handen te kort. Ze houden elkaar wakker. De dreumes heeft gillen ontdekt. Dus baby schrikt soms klaarwakker uit kort slaapje. Baby overstuur, moe, niet meer willen slapen. Savonds wiegen we die maar in slaap en houden we haar beet tot de oudste slaapt en dan wegleggen. Anders liggen er 2 wakker…enz.enz. 🤪
2 jaar geleden
Reactie op Bloem43
Ja, het is echt wel pittig. Je komt ogen en handen te kort. Ze houden elkaa ...
Als ik dit zo hoor moet ik me dus goed gaan voorbereiden 🙈🙈
2 jaar geleden
Pff mijn dochter is 19 maanden en weet opeens niet meer wat nee betekent en luisteren is ook ver te zoeken. Voel mij echt een rot moeder. De hele dag zeggen dat ze iets niet mag doen en boos moeten worden en vooral zelf erg gefrustreerd worden. Vaker een driftbui ook. Echt vermoeiend. Zelf heel erg gestrest en dood moe.
2 jaar geleden
Reactie op JessicaVanRoemburg
Als ik dit zo hoor moet ik me dus goed gaan voorbereiden 🙈🙈
Je kunt je niet voorbereiden.. Iedereen zei me al het wordt lastig met 2 kleintjes en ik dacht oké dan weet ik dat. Maar je voelt pas hoe het is als het zo ver is. Mijn kleinste is nu 8 weken en begin nu een beetje te wennen, moet echt dingen leren loslaten en om hulp durven vragen aan familie/ vrienden wanneer je alleen bent.
2 jaar geleden
Reactie op Bloem43
Ja, het is echt wel pittig. Je komt ogen en handen te kort. Ze houden elkaa ...
Ja ogen en handen tekort idd! Er zijn hele fijne momenten, maar het is hard werken op de piekmomenten, zo de opstart van de ochtend en de avond. Maar bij jou is de jongste 4 maanden, heb je dan nu een beetje je weg kunnen vinden?
2 jaar geleden
Reactie op Amyvanbeers
Ja ogen en handen tekort idd! Er zijn hele fijne momenten, maar het is hard ...
Nou onze dame heeft sinds maandje bedacht dat dutjes van 30 minuten tot een uur prima zijn. Die verandering vind ik niet handig. Voor de rest ja, enige dag bewandelen we een betere weg dan de andere dag 😅
2 jaar geleden
Reactie op Bloem43
Hebben jullie ook opeens weer dat je peuter puber gaat krijsen, janken bij ...
Ja onze dochter ook! Het lijkt of ze ineens iets van verlatingsangst aan het ontwikkelen is🤷♀️ als ze huilt en we gaan naar haar toe is ze stil maar checkt in de tussentijd wel of we er nog steeds zijn, zodra we weg lopen begint ze weer te huilen. Dit heeft ze eerder nog niet gehad.
2 jaar geleden
Reactie op Bloem43
Hebben jullie ook opeens weer dat je peuter puber gaat krijsen, janken bij ...
Jup...al avonden feest hier! Duurt gemiddeld tot 21:30 uur voordat ze slaapt. Heel veel huilen, druk bewegen in bed en als je er bent is ze zo stil of roept ze dat ze uit de kamer wil 🤦🏼♀️
2 jaar geleden
Reactie op Julia-JCC
Jup...al avonden feest hier! Duurt gemiddeld tot 21:30 uur voordat ze slaap ...
Ik word er echt gek van. Hele avonden in de weer met hem. En dan hebben we nog kleine mevrouw die volle bak in sprong of slaapregressie zit. Weet even niet waar we het moeten zoeken 😩