29 Reacties
2 jaar geleden
Echt vermoeiend. Dat gejammer dat ik zo niet tegen😅🙈 en dan als ik even niet meteen kan helpen gelijk een driftbui.
2 jaar geleden
Reactie op Julia-JCC
Oh nee, wat pittig zeg! Ik vind het met alleen een dreumes al zwaar 😅 hoe ...
We kijken het even aan. Naar hem toe, lekker slapen zeggen en weer weg. Maar hij houdt de jongste wakker. Dus weg van minste weerstand. Als hij doorgaat met krijsen dan gaat een van ons op z’n kamer zitten. Niet aan z’n bed, maar uit het zicht. Uiteindelijk gaat hij slapen. Maar elke ochtend is het 5 uur ofzo. Geen idee wat we moeten doen.
2 jaar geleden
Reactie op Bloem43
Hoe gaat het bij jullie savonds met naar bed gaan? En vervolgens de nachten ...
Op zich gaat dat wel okay! Vanavond even niet, is vanavond brullend naar bed gegaan.
‘S nachts slaapt hij gewoon door, is alleen wel wat vroeg wakker. Begint vaak tussen half 6 en 6 uur met kletsen
2 jaar geleden
Ze is iedere nacht nog wel een keer wakker, of meerdere keren. Soms heel erg overstuur, niet te troosten.
2 jaar geleden
Reactie op Bloem43
Wat doen jullie dan? Is ze dan lang wakker snachts?
Wisselend, de ene keer valt ze a 5min jammeren vanzelf in slaap. Maar vaak heeft ze het even nodig dat we komen kijken en haar schaapje aanzetten of een knuffel. Maar ze heeft soms ook dat ze krijsend en overstuur wakker wordt dat ze langer wil knuffelen of geven we een flesje