9 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik maar ik heb het in alle 2 de liezen is erg vervelend

5 jaar geleden

Yep! Hier ook. Zou verdere indaling zijn.

5 jaar geleden

Ik ook. Zijn alleen korte steken endan gaat het weer weg.

5 jaar geleden

Jaa , heb ik ook gehad maar gelukkig is vanzelf weg

5 jaar geleden

Ik heb hier al 2 maand last van. Kan niet eens meer staand een broek aan of uit doen, het word bij mij alleen maar erger ook indd na het zitten pf staan. Ben benieuwd of iemand de oorzaak weet. Heb gelezen dat het gezien ik al vanaf 6 weken rugklachten heb, bekkeninstabiliteit kan zijn uiteindelijk.. ga het woensdag ook navragen bij de VK

5 jaar geleden

Ik heb het ook. Volgens mij zijn het zenuwen die in de knel zitten ofzo. Elke keer als ik te ver naar voren zit, of vanuit liggen ga staan krijg ik een pijnscheut in mijn lies. Heel vervelend.

5 jaar geleden

Mijn fysio zei dat het uitstraling kan zijn van bekkenpijn. Ik heb het ook aan 1 kant en dan ligt de baby waarschijnlijk meer aan die kant, waardoor dat deel van je lichaam meer gewicht draagt.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook, ben nu 35 weken, afgelopen week voor naar de verloskundige geweest en huisarts, huisarts gaf aan dat het bij mij vanuit mijn si gewricht en bekken komt omdat het allemaal soepeler wordt, deze pijn kan dan uitstralen naar voren waardoor je hier erge pijnscheuten kan krijgen. Wist van de week niet meer waar ik het moest zoeken.

5 jaar geleden

Ja hier ook last. Straalde bij mij vanuit mijn schaambeen door. Ik bleek een blaasontsteking te hebben. Na 2 dagen kuur is het wel iets minder en kan ik weer meer dan 10 stappen lopen.