19 Reacties
5 jaar geleden
Hier overdag ook zo! Onze man slaapt een kwartier tot een half uur en dan zet hij het op een krijsen. Soms ontroostbaar en soms helpt voeden. We gokken dat het regeldagen zijn ofzo?
5 jaar geleden
Misschien de 12 weken/3 maanden sprong? Ons meisje huilde ook opeens meer, wilde meer bij ons zijn en ook vaker eten leek het. 'S avonds ook drama met naar bed brengen terwijl dat altijd best goed ging. Duurde bij ons van 11 tot 13 weken. Ze is nu 14 weken en het lijkt sinds een paar dagen weer haar 'oude' zelf te worden.
5 jaar geleden
Mijn dochtertje van 11weken doet het ook sinds deze week, maar ze zit in de 8 weken sprong! Fijn om te lezen dat het blijkbaar normaal is.. dan ga ik er vanuit dat het volgende week weer over is.
5 jaar geleden
Mijn dochter is 9 weken en heeft dit ook heel erg. Zowel overdag als 's nachts. Ineens begint ze te piepen, soms stopt ze... Soms heeft ze kennelijk honger (inderdaad zonder signalen).
5 jaar geleden
Misschien een sprongetje? Mees is bezig met de 12 weken sprong (hij is nu 12 weken)
Maar houd wel rekening dat de sprong begint op de uitgerekende datum
Het maakt niet uit of je baby eerder of later is begonnen
Succes 😘😘
5 jaar geleden
Reactie op JessicaVanRoemburg
Misschien een sprongetje? Mees is bezig met de 12 weken sprong (hij is nu 1 ...
Begonnen is geboren*
5 jaar geleden
Rond deze leeftijd krijgen baby’s meer een dag en nacht ritme en vinden ze het overdag moeilijk worden om slaapjes aan elkaar te koppelen. Baby’s worden dan vaak na 45 min weer wakker. Het wordt ‘vanzelf’ weer langer als ze wat ouder worden.
5 jaar geleden
Hier gebeurt het soms dat ze extreem in paniek wakker wordt en kei hard begint te huilen. Een enorme paniek huil.. ik schrik er vooral van en vind t super zielig. Op pakken en knuffelen is meestal genoeg.. maar ik herken het wel ja!
5 jaar geleden
Hier ook. In ieder geval de slaapjes overdag wel. Smorgens vroeg en het slaapje erna niet
5 jaar geleden
Reactie op BassicaBaby
Hier overdag ook zo! Onze man slaapt een kwartier tot een half uur en dan z ...
Jaaa dit heb ik ook😭 echt heftige huilbuien en ontroostbaar.