2 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een depressie gehad. Ik het zo zwaar doordat mijn dochter alleen maar huilde mer drinken, de borstvoeding wat ik lukte en het eczeem van mijn dochter en ook nog mijn relatie wat niet goed ging. Het ging steeds slechter op werk en zo erg dat ik mijzelf niet meer kende. Ik kon alleen maar huilen en boos zijn. Ik had zelf al aangegeven dat het niet goed met mij ging. Maar ik kreeg te horen dat ik dan maar eerder moest opstaan. Alsof ik mijn aanstelde. Uiteindelijk moest ik mij echt ziekmelden want het ging steeds slechter met mij. Samen met mijn moeder hebben de huidige gebeld en psychologen. De wachttijden waren en zijn nog steeds belachelijk lang. Maar uiteindelijk had ik toch een psycholoog gevonden waar ik na een aantal weken terecht kon. Ik heb heel veel van haar geleerd en vooral over mijzelf. Ik zit nog steeds bij de psycholoog. Ik ben een half jaar ziek thuis geweest. Inmiddels werk ik weer een aantal maanden en gaat het nu heel goed dankzij mijn psycholoog en dat ik zelf actie had ondernomen. Ik heb veel geleerd over stress en werk en over mijn. Het gaat nu heel goed en daar ben ik zo blij en trots op.
Je moet echt de tijd nemen om te herstellen. Het kost tijd en veel energie. Als je te snel gaat dat kan het ook weer snel achteruit gaan. Ik ben nog steeds bij de psycholoog. En ik ben ook nog niet klaar. Maar ik heb nu al zo veel bereikt.