7 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb t staan maar meer voor nood, ons zoontje heeft bij doorkomende tandjes onrustige nachten en enige wat helpt is flesje kunstvoeding.. verder geven wij n sochtends 150ml halfvolle melk snee vrood, fruithap als tussendior snee brood met drinken als lunch, koekje of rijstwafel daarna als tussendoor avondeten gewoon met de pot mee, mits te kruidig dan aanpassen of gewoon potje en voor t slapen gaan pyjama papje. Heb ook niet het idee dat hij t verder nodig heb.. en als die ziek is en geen eten wil en of drinken geef ik t ook zodat ie toch voeding en vocht binnen krijg. CB heb tegen mij gezegd dat alle opvolgmelk na stap 3 geldklopperij is en gewoon melk voldoende was

4 jaar geleden

Voor nood heb ook nog poeder in huis, maar wel nog steeds nr 2. Verder krijgt ze gewone koemelk en gevarieerd eten. Veel groente en fruit en 4 snee毛n volkoren brood op een dag.

4 jaar geleden

Reactie op Mvs2409

Ik heb t staan maar meer voor nood, ons zoontje heeft bij doorkomende tandj ...
Dat werd mij ook verteld door het cb. Ik heb geprobeerd de pap aan te maken met gewone melk, maar dit viel meerdere keren verkeerd. Ik denk dat ze dan teveel melkproduct in 茅茅n keer binnen krijgt. Yoghurt kreeg ze tot 1 jaar iedere dag dus dat kan ze gewoon verdragen. Hier is het avondje flesje meer voor de lekker, ze is nog vrij klein en licht. Dus het cb zei dat het prima is om nog een flesje te geven voor een paar maanden. Gelukkig heeft jullie zoontje het normaal gesproken niet meer nodig. Misschien moet ik toch overwegen om van pap naar 2x brood te gaan

4 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Dat werd mij ook verteld door het cb. Ik heb geprobeerd de pap aan te maken ...
Aaaah ja niks mis mee toch? Las laatst iemand die nog op volledige flesvoeding zat inclusief de fles van 23.00u dus mogen wij niet klagen 馃槀 je meisje geeft vanzelf aan wat ze wel en niet wilt. Zolang zij t prima doet is t goed toch? En je zou indd kunnen proberen brood ipv pap te geven, wij hebben nooit pap gegeven, ja als toetje na t avondeten een danoontje馃檴

4 jaar geleden

Mijn zoon krijgt ook nutrilon 4, hij drinkt nog geen gewone melk. Wel een paar keer wat van gegeven, maar gaat hier nog niet echt heel enthousiast馃槈

4 jaar geleden

Reactie op Pink27

Mijn zoon krijgt ook nutrilon 4, hij drinkt nog geen gewone melk. Wel een p ...
En geen rare luiers sinds ik 4 geef, wel door tandjes/kiezen

4 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt ook Nutrilon 4, maar geen gekke poepluiers gezien!