2 Reacties

één jaar geleden

Bij ons de situatie een beetje gelijk, alleen met kaka. Pipi doet hij heel goed op potje, hij had een paar keer succes gehad met kaka maar toch wacht hij tot hij een pamper krijgt. Dus ik volg even mee.

één jaar geleden

Geen tip helaas, is echt zo afhankelijk van je kind... Bij mijn dochter waren we rond haar 2de verjaardag redelijk goed op weg, ze plaste vaak op het potje en 's nachts bijna droge luiers. Echter na een maand begon ik te merken dat haar luiers' s nachts heel vol waren en ze minder en minder op het potje ging. Ik kreeg toen de indruk dat ze het zat op te houden tot ' s avonds, we zijn toen gestopt want geen zin in blaasontsteking oid. We zijn dan 8 maanden later weer begonnen, eind juni, ik dacht het is zomer, het is nu of nooit. En toen is het gelukt, kaka heeft ook wel 2 weken geduurd voor ze dat op het potje wilde doen hoor... Ze deed dat gewoon in haar onderbroek... Als je kind het echt bewust ophoudt tot die een luier krijgt dan zou ik er voor nu mee stoppen en gewoon weer luiers doen. Je wil ook niet dat ze het als iets negatief gaan zien. Je kan het ook niet forceren, je kan alleen het duwtje geven wat ze nodig hebben. Succes!