11 Reacties

4 jaar geleden

Ik kwam hier laatst achter; ik draaide de knop naar centrifugeren en zette m aan. Maar wist niet datie daarvoor extra water bij gebruikte. Dus je kan ervoor kiezen om geen extra water bij te laten gebruiken als die wil centrifugeren. Kijk of je machine de knop of touch knop extra water heeft. Die moet je weglaten!

4 jaar geleden

Ik heb dit nagevraagd bij puckababy een tijdje geleden en kreeg dit als antwoord: bedankt voor je bestelling, we krijgen dit wel eens meer te horen. Het beste zou je het artikel in een wat vollere trommel kunnen wassen, dan komt het artikel er droger uit. Misschien dat je bij de functie centrifugeren het toerental kunt ophogen. Wellicht dat dat er nog voor zorgt dat het droger uit de trommel komt. Je mag het slaapzakje ook drogen in de droogtrommel op een lage temperatuur, zo blijft de teddystof mooi vol en zacht. Hopelijk kun je hier iets mee!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Ik doe erna altijd extra centrifugeren (zonder spoelen) en hierna nog kort in de droger. Daarna hang ik ‘m nog goed uit👍

4 jaar geleden

Sinds ik m was met een paar hydrofyle doeken en een ander dekentje (zelfde kleur en stof) komt ie er wel droog uit! Eerder ook altijd kletsnat inderdaad.

4 jaar geleden

Bedankt allemaal, ik ga m dan maar met de rest van de was wassen! In het label stond dat je m juist apart moest wassen dus vandaar:) extra centrifugeren zonder water helpt helaas ook niet.. en doen jullie altijd de rits dicht? Staat ook op het wastafel, maar heb het idee dat de binnenkant dan nirt heel schoon wordt ofzo, en daar slapen ze toch in.. ;)

4 jaar geleden

Oh bij mij kwam ie er normaal uit, heb 2 tegelijk gewassen. Geen andere was er bij. Heb ze binnenstebuiten gewassen. Toerental op 1200 en kwam er als gewone was uit.

4 jaar geleden

Hier ook wassen met andere was erbij. Daarna in de droger; ideaal. Heb de rits open.

4 jaar geleden

Ik doe ook binnenstebuiten met andere was. Wat een top ding trouwens. Ze sliep meteen door

4 jaar geleden

Reactie op DFW

Bedankt allemaal, ik ga m dan maar met de rest van de was wassen! In het la ...
Ja ik had eerst ook keurig de was instructies opgevolgd maar dan krijg je m echt niet droog. Ik doe m binnenste buiten en laat de rits nu open dan gaat het goed.

4 jaar geleden

Ik stop hem binnenstebuiten in de droger met de rits dicht
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Bedankt allemaal, tis gelukt hoor! Ik doe m gewoon tegelijk met de andere was en daarna in de droger :) ze ligt er alweer heerlijk in te slapen!