11 Reacties
5 jaar geleden
Ik kwam hier laatst achter; ik draaide de knop naar centrifugeren en zette m aan. Maar wist niet datie daarvoor extra water bij gebruikte. Dus je kan ervoor kiezen om geen extra water bij te laten gebruiken als die wil centrifugeren. Kijk of je machine de knop of touch knop extra water heeft. Die moet je weglaten!
5 jaar geleden
Ik heb dit nagevraagd bij puckababy een tijdje geleden en kreeg dit als antwoord:
bedankt voor je bestelling, we krijgen dit wel eens meer te horen.
Het beste zou je het artikel in een wat vollere trommel kunnen wassen, dan komt het artikel er droger uit.
Misschien dat je bij de functie centrifugeren het toerental kunt ophogen. Wellicht dat dat er nog voor zorgt dat het droger uit de trommel komt.
Je mag het slaapzakje ook drogen in de droogtrommel op een lage temperatuur, zo blijft de teddystof mooi vol en zacht.
Hopelijk kun je hier iets mee!
5 jaar geleden
Bedankt allemaal, ik ga m dan maar met de rest van de was wassen! In het label stond dat je m juist apart moest wassen dus vandaar:) extra centrifugeren zonder water helpt helaas ook niet.. en doen jullie altijd de rits dicht? Staat ook op het wastafel, maar heb het idee dat de binnenkant dan nirt heel schoon wordt ofzo, en daar slapen ze toch in.. ;)