37 Reacties

4 jaar geleden

Meestal een teken dat je een meisje krijgt!! 😉

4 jaar geleden

Reactie op romy0444

Meestal een teken dat je een meisje krijgt!! 😉
Haha okay. Ja zullen het zien ik denk een jongetje en me vriend een meisje maar is beide van harte welkom🥰❤

4 jaar geleden

Ik heb er ook ineens een paar ( ja 2 😂) maar had t echt nooit #puber

4 jaar geleden

Reactie op romy0444

Meestal een teken dat je een meisje krijgt!! 😉
Mijn huid werd alleen maar mooier en juist puistvrij toen ik een meisje kreeg🤣

4 jaar geleden

Ja hier ook, het is niet te stoppen blijft maar komen! Elke dag weer een puist erbij mn gezicht zit er vol mee🙁. Als iemand een tip heeft graaggg🙏

4 jaar geleden

Ik heb er ook ineens een paar ( ja 2 😂) maar had t echt nooit #puber
Ja ik had ook nooit vorige week aan beide kanten en na maskertje en goed verzorgen van me huid waren ze weg.. zo dacht ik maar nu komen ze terug

4 jaar geleden

Hier na 2 weken spontaan verdwenen, er is hoop ;)

4 jaar geleden

Hier na 2 weken spontaan verdwenen, er is hoop ;)
Oehh inderdaad hoop!🥰🥰

4 jaar geleden

Ik heb ook ineens last van puistjes maar niet heel veel.. Ik zorg dat ik mijn huid goed schoonmaak en heb een Nivea crème wat mijn huid heel zacht maakt. Ik denk dat je er verder niet zo veel aan kan doen.

4 jaar geleden

Ik juist totaal niet :) dat was al één van de redenen om een test te doen haha

4 jaar geleden

Reactie op romy0444

Meestal een teken dat je een meisje krijgt!! 😉
Had ik juist niet bij de zwangerschap van mn dochter 😂😉 en bij mn jongste zoon zat ik er vol mee 😱

4 jaar geleden

Heb er zelf nu weinig last van, en normaal heb ik dat juist wel als ik maar een beetje chocolade eet 😂 Ik had er bij mn vorige zwangerschap wel erg veel last van, enige tip die ik je kan geven is goed schoonhouden, en zorgen dat je huid niet té droog word. Lekker insmeren met een likje dag of nacht crème. Verder kun je er weinig tegen doen helaas...

4 jaar geleden

Reactie op 4keergeluk

Heb er zelf nu weinig last van, en normaal heb ik dat juist wel als ik maar ...
Ik heb al droge huid van mezelf dus smeer me inderdaad altijd goed in. Maar ik heb nu ook maskertjes gekocht en wil binnenkort anders pamper day doen met gezichtbehandeling 🥰

4 jaar geleden

Ja hou op. Echt niet leuk meer. Ik heb al een zoon en dochter en Ik had er de vorige keer bij mijn dochter ook zo’n last van. ☹️ En nu weer...

4 jaar geleden

Ik ga om de 3/4 weken naar huidtherapeut ! Zorgt ervoor alles netjes blijft :)

4 jaar geleden

Reactie op romy0444

Meestal een teken dat je een meisje krijgt!! 😉
Ooh dat zou verklaren waarom ik er geen last van heb 😅 zeer sterk het gevoel dat wij een jongetje gaan krijgen 💙 maar ik gebruik al heel consequent super goede huidspullen, dus misschien is mijn huid daarom nog goed intact 😊 (op wat droogheid sinds mijn zwangerschap na)..

4 jaar geleden

Ik heb het ook, smeer na een warme douche wel eens pure honing erop. Maakt mijn huid toch wel rustiger...

4 jaar geleden

Ik heb ook wat puistjes gekregen aan de zijkanten van mijn gezicht/kin. Normaal heb nooit last van puistjes alleen paar dagen voor menstruatie

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ooh dat zou verklaren waarom ik er geen last van heb 😅 zeer sterk het gevo ...
Wat grappig, ik heb hetzelfde. Mijn huid is ook alleen droger nu. Als ik stipjes zet met mijn dag- of nachtcreme dan kan ik op sommige plekken maar beter meteen smeren anders is 'ie al in mijn huid getrokken! 😂 Voor de zwangerschap geen last van, toen was hij juist wat vettig.

4 jaar geleden

Ik heb ook weer puisten. Vorige zwangerschap (jongen) helemaal niks en had een prachtige huid. Maar nu, ik heb juist een hele vette huid gekregen. Dus ik ben heel benieuwd of het nu een meisje is...