37 Reacties

4 jaar geleden

Ja super vervelend, maar volgens mij weinig aan te doen. Bij mijn vorige zwangerschap (jongen) had ik het ook, maar wel maar tot 12 weken. Hopelijk deze keer ook🤞🏻🙏🏼. Goed je huid schoonmaken en zo min mogelijk eraan zitten, anders blijf je het eeuwig zien aan de littekentjes.

4 jaar geleden

Ik heb het nu ook heel erg vorige zwangerschap helemaal niet (meisje) Ik smeer mijn gezicht voor het slapen gaan in met vaseline dat helpt bij mij wel

4 jaar geleden

Ik zit helemaal onder 😭

4 jaar geleden

Hier ook last van! Het neemt nu iets af maar dat er helemaal onder. Vorige zwangerschap geen last van gehad, dit was een meisje. Ben dus heel benieuwd wat het deze keer is!

4 jaar geleden

Ik gebruik sinds vorige week wel een milde reinigingsgel onder de douche en heb het idee dat het rustiger is geworden. Gebruik dit niet elke dag maar ongeveer 2 a 3 x in de week

4 jaar geleden

Ik heb er helemaal (nog) geen last van. Heb altijd een rustige huid gehad zelfs in de Puberteit, hooguit een pukkeltje tijdens menstruatie. Maar nu dat ook niet. Ik was sinds een jaar m'n gezicht elke avond in de douche met HEMA reinigings foam en smeer elke ochtend en avond pure arganolie op m'n gezicht en buik. Arganolie reinigt, hydrateert, verzacht, verjongt de huid en gaat onzuiverheden tegen. Misschien dat er daarom nog geen pukkel te bekennen is? Ben nu 6+4 weken

4 jaar geleden

Reactie op Melaniee91

Ik heb het nu ook heel erg vorige zwangerschap helemaal niet (meisje) Ik sm ...
Let wel op met vaseline want technisch gezien is het niet gemaakt voor je gezicht. Veel mensen weten dit niet, maar vaseline laat geen lucht door waardoor je huid niet kan ademen. Het kan goed zijn dat je huid na een aantal weken of maanden begint af te zien van de vaseline...wat je wel op dagelijkse basis mag en kan gebruiken is tea tree. Facewash, toner, dagcrème en facial oils zijn te vinden bij the bodyshop en zijn perfectly safe 🤰😁

4 jaar geleden

Reactie op Laini

Let wel op met vaseline want technisch gezien is het niet gemaakt voor je g ...
Ik heb er ook vreselijk last van! Houd dit nog op?!

4 jaar geleden

Ik heb er ook veel meer last van en ze komen ook steeds op vervelenden drukplekken te zitten heb er nu 1tje bij mijn wenkbrauw maar door dat die zo drukt ook echt hoofdpijn echt heel vervelend😔

4 jaar geleden

Reactie op mellietje

Ik heb er ook veel meer last van en ze komen ook steeds op vervelenden druk ...
Jaa heb ik ook zo irritant😔

4 jaar geleden

Ik had nergens last van maar ineens sinds vandaag (precies 7 weken nu) zit ik helemaal onder!

4 jaar geleden

Inotyol smeren; ze verdwijnen veel sneller hiermee. Zalf gewoon te verkrijgen bij de apotheek: het is een dikke vettige zalf; dus als je niet moet werken overdag smeren of anders voor je gaat slapen.

4 jaar geleden

Oh ja, ik ook. Nooit last van onzuiverheden en nu van die vervelende pijnlijke, rond mijn mond en neus en net voorbij de haargrens. Denk dan ook echt dat mensen wel door moeten hebben dat ik zwanger ben. Gelukkig werk ik in een mannenbedrijf en die hebben echt niet door dat ik een pukkeltje meer of minder heb die veroorzaakt worden door de hormonen... gelukkig is mijn naaste vrouwelijke collega op vakantie.

4 jaar geleden

Reactie op SophieKV

Oh ja, ik ook. Nooit last van onzuiverheden en nu van die vervelende pijnli ...
Ik heb het ook opeens en op precies dezelfde plekken..

4 jaar geleden

Ik heb er ook veel last van! Vroeger had ik sowieso veel puisten, mijn huid begint nu weer op die van vroeger te lijken haha.. elke dag nieuwe grote en kleine puisten. Maar ach, tot nu toe is dat mijn enige klacht. Verder helemaal nergenst last van!

4 jaar geleden

Ik heb hier ook last van. Gebruik zelf sudocreme werkt bij mij echt goed. Smeer het voor het slapen gaan op me gezicht en binnen 1 a 2 dagen zie je er nog maar weinig van

4 jaar geleden

Ik moet ook zeggen dat me puistjes nu eigenlijk al weg zijn heb niks speciaals gedaan eigenlijk.