6 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Ik volg! Ik heb al heel veel hapjes gemaakt van de site smikkels.nl Maar andere recepten zijn altijd welkom.

5 jaar geleden

Wat een goed idee! Ik volg 馃槂

VRIEND

5 jaar geleden

https://smikkels.nl/recepten/roerei-met-tomaat-en-avocado/ Dit recept valt hier heel erg in de smaak馃槉

5 jaar geleden

Heel leuk! Ik volg ook.

4 jaar geleden

Via voedingscentrum kan je een boekje bestellen waar ook recepten in staan, Lust ik wel. Ik vond dat vooral in het begin handig met inspiratie voor nieuwe groenten, maar staan ook recepten in waarbij ze vanaf een jaar kan mee eten.

4 jaar geleden

Ik maak meestal wat hapjes met wat er in huis is, zo eet hij toch een beetje met de pot mee :) hij is nu bijna 9 maand dus alles hoeft niet heel glad meer te zijn. Afgelopen week heb ik vis voor hem gebakken, daarbij pasta gemaakt: tomaten ff koken, schillen en in de blender, courgette schillen en in de pan samen met de prei en wat paprika. Ook de pasta erbij, even koken en daarna samen in de blender. Heb er ook wat verse basilicum in gedaan. Ook simpel hapje gemaakt met wortel, (zoete) aardappel, sperziebonen en gehakt. Rest lekker in de vriezer voor later.