Regio Nijmegen

ImkeV
2 maanden geleden
Volgen
Hallo! Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en vind het heel spannend allemaal ๐Ÿฅฐ (5+1 weken). We zijn net verhuisd naar Lent en ik zou het erg leuk vinden om in contact te komen met andere aanstaande moeders / koppels!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
48 reacties
Lizzy1504
2 maanden geleden
Hoi hoi, hier vandaag 4 weken en 5 dagen. Ook ons eerste kindje en super spannend allemaal. Hopelijk gaat alles goed. Wij wonen in Arnhem zuid (tegen Elst aan).
  • Rapporteren
LittleNova
2 maanden geleden
Hoihoi! Geboren Nijmegenaar hier! Nog wekelijks te vinden in Nijmegen. Woon er helaas niet meer omdat vriendlief heimwee kreeg naar Zaltbommel.
  • Rapporteren
Mrsha92
2 maanden geleden
Reactie op LittleNova
Hoihoi! Geboren Nijmegenaar hier! Nog wekelijks te vinden in Nijmegen. Woon er helaas niet meer omdat vriendlief heimwee kreeg naar Zaltbommel.
Wat leuk, ik woon vlakbij Zaltbommel!
  • Rapporteren
ImkeV
2 maanden geleden
Reactie op Lizzy1504
Hoi hoi, hier vandaag 4 weken en 5 dagen. Ook ons eerste kindje en super spannend allemaal. Hopelijk gaat alles goed. Wij wonen in Arnhem zuid (tegen Elst aan).
Gefeliciteerd! Al een echo ingepland? Wij 6 maart, dan ben ik 7+5, spannend!!
  • Rapporteren
Lizzy1504
2 maanden geleden
Reactie op ImkeV
Gefeliciteerd! Al een echo ingepland? Wij 6 maart, dan ben ik 7+5, spannend!!
Wij hebben 5 maart de eerste echo ! Zo bizar dat ik dit typ hahaha wij hebben gisteren pas de test gedaan, dus zweef nog een beetje van het nieuws. Jullie ook gefeliciteerd natuurlijk !
  • Rapporteren
Susan1988
2 maanden geleden
Hoi hoi ik 5+3 weken. Hebben 2 maart de eerste echo. Ik woon in Rheden naast Arnhem. Dit is ook ons eerste kindje ๐Ÿฅฐ๐Ÿ‘ถ
  • Rapporteren
LittleNova
2 maanden geleden
Reactie op Mrsha92
Wat leuk, ik woon vlakbij Zaltbommel!
We zijn ook uit hetzelfde geboortejaar zie ik! Waar woon jij?๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
LittleNova
2 maanden geleden
Reactie op Lizzy1504
De laar oost? Daar heb ik ook eventjes gewoond๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
TMJM
2 maanden geleden
Hoi, Wij zijn in verwachting van de eerste en nu 7+5 zwanger :) Wij wonen in Duiven.
  • Rapporteren
TMJM
2 maanden geleden
En echo aanstaande donderdag!! Superrrr spannend!!
  • Rapporteren
Kate26
2 maanden geleden
Hai hai, vandaag 7+3 weken zwanger ook van ons eerste kindje, wij wonen in Elst๐Ÿ˜€
  • Rapporteren
Charena
2 maanden geleden
Iemand die in Maastricht woont? ๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
ImkeV
2 maanden geleden
Reactie op TMJM
En echo aanstaande donderdag!! Superrrr spannend!!
Veel plezier!!
  • Rapporteren
Ekhalilova
2 maanden geleden
Wat leukkk gefeliciteerd ik ben ook zwanger van het eerste kindje. Ik had een vraagje ik lees hrt vaak terug maar begrijp het noet wat wordt er bedoelt met 4+1?
  • Rapporteren
Ekhalilova
2 maanden geleden
Reactie op Ekhalilova
Wat leukkk gefeliciteerd ik ben ook zwanger van het eerste kindje. Ik had een vraagje ik lees hrt vaak terug maar begrijp het noet wat wordt er bedoelt met 4+1?
Of 5+1 ๐Ÿ˜…
  • Rapporteren
ImkeV
2 maanden geleden
Reactie op Ekhalilova
5 weken en 1 dag ;) voor het + schrijft iedereen het aantal weken en achter + het aantal dagen. Dus hoe ver ben jij?;)
  • Rapporteren
Ekhalilova
2 maanden geleden
Reactie op ImkeV
5 weken en 1 dag ;) voor het + schrijft iedereen het aantal weken en achter + het aantal dagen. Dus hoe ver ben jij?;)
Ohh oke dankje, ik ben nu 4+4 ๐Ÿ˜€ ik begin te merken dat ik vaker duizelig wordt en sneller moe
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Gefeliciteerd allemaal! Ik woon tussen Nijmegen en Zaltbommel en zijn 5+4 zwanger๐Ÿ‘ถ๐Ÿผ ga naar de vk in Zaltbommel๐Ÿ™‚
  • Rapporteren
Sarah31
2 maanden geleden
Ik woon in gennep ik ben nu ook 5 weken en 1 dag in verwachting van ons 4e kindje , deze spruit kwam ook 1 dag voor Valentijn geheel als verassing ๐Ÿ˜Š 6 maart hebben wij de eerste echo staan , het is allemaal wel heeeeel spannend weer allemaal ๐Ÿ™ˆ Van harte gefeliciteerd met jou zwangerschap โ™ก Geniet ervan ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
  • Rapporteren