48 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoi, hier vandaag 4 weken en 5 dagen. Ook ons eerste kindje en super spannend allemaal. Hopelijk gaat alles goed. Wij wonen in Arnhem zuid (tegen Elst aan).

4 jaar geleden

Hoihoi! Geboren Nijmegenaar hier! Nog wekelijks te vinden in Nijmegen. Woon er helaas niet meer omdat vriendlief heimwee kreeg naar Zaltbommel.

4 jaar geleden

Reactie op LittleNova

Hoihoi! Geboren Nijmegenaar hier! Nog wekelijks te vinden in Nijmegen. Wo ...
Wat leuk, ik woon vlakbij Zaltbommel!

4 jaar geleden

Hoi hoi, hier vandaag 4 weken en 5 dagen. Ook ons eerste kindje en super sp ...
Gefeliciteerd! Al een echo ingepland? Wij 6 maart, dan ben ik 7+5, spannend!!

4 jaar geleden

Reactie op VadXx

Gefeliciteerd! Al een echo ingepland? Wij 6 maart, dan ben ik 7+5, spannend ...
Wij hebben 5 maart de eerste echo ! Zo bizar dat ik dit typ hahaha wij hebben gisteren pas de test gedaan, dus zweef nog een beetje van het nieuws. Jullie ook gefeliciteerd natuurlijk !

4 jaar geleden

Hoi hoi ik 5+3 weken. Hebben 2 maart de eerste echo. Ik woon in Rheden naast Arnhem. Dit is ook ons eerste kindje 🥰👶

4 jaar geleden

Reactie op Mrsha92

Wat leuk, ik woon vlakbij Zaltbommel!
We zijn ook uit hetzelfde geboortejaar zie ik! Waar woon jij?😊

4 jaar geleden

Hoi hoi, hier vandaag 4 weken en 5 dagen. Ook ons eerste kindje en super sp ...
De laar oost? Daar heb ik ook eventjes gewoond😊

4 jaar geleden

Hoi, Wij zijn in verwachting van de eerste en nu 7+5 zwanger :) Wij wonen in Duiven.

4 jaar geleden

En echo aanstaande donderdag!! Superrrr spannend!!

4 jaar geleden

Hai hai, vandaag 7+3 weken zwanger ook van ons eerste kindje, wij wonen in Elst😀

4 jaar geleden

Ik woon in Nijmegen!

4 jaar geleden

Iemand die in Maastricht woont? 🙈

4 jaar geleden

Reactie op TMJM

En echo aanstaande donderdag!! Superrrr spannend!!
Veel plezier!!

4 jaar geleden

Wat leukkk gefeliciteerd ik ben ook zwanger van het eerste kindje. Ik had een vraagje ik lees hrt vaak terug maar begrijp het noet wat wordt er bedoelt met 4+1?

4 jaar geleden

Reactie op Ekhalilova

Wat leukkk gefeliciteerd ik ben ook zwanger van het eerste kindje. Ik had e ...
Of 5+1 😅

4 jaar geleden

Reactie op Ekhalilova

Wat leukkk gefeliciteerd ik ben ook zwanger van het eerste kindje. Ik had e ...
5 weken en 1 dag ;) voor het + schrijft iedereen het aantal weken en achter + het aantal dagen. Dus hoe ver ben jij?;)

4 jaar geleden

Reactie op VadXx

5 weken en 1 dag ;) voor het + schrijft iedereen het aantal weken en achter ...
Ohh oke dankje, ik ben nu 4+4 😀 ik begin te merken dat ik vaker duizelig wordt en sneller moe

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik woon tussen Nijmegen en Zaltbommel en zijn 5+4 zwanger👶🏼 ga naar de vk in Zaltbommel🙂

4 jaar geleden

Ik woon in gennep ik ben nu ook 5 weken en 1 dag in verwachting van ons 4e kindje , deze spruit kwam ook 1 dag voor Valentijn geheel als verassing 😊 6 maart hebben wij de eerste echo staan , het is allemaal wel heeeeel spannend weer allemaal 🙈 Van harte gefeliciteerd met jou zwangerschap ♡ Geniet ervan 😘😘