19 Reacties
3 jaar geleden
Jeetje lieverd, wat naar zeg! Ik heb geen ervaring met een scheiding met kinderen maar heb hiervoor wel een relatie gehad die na 10 jaar over ging (met koopwoning etc). Ik vond dat heel zwaar, vooral omdat mijn vertrouwen compleet weg was en je een toekomst met iemand voor je ziet die ineens weg valt. Wat ik ervan heb geleerd is dat je allebei recht hebt op geluk. Als hij dat niet in deze relatie vindt dan ga jij dat ook niet met hem vinden want dat betekent dat jij altijd meer zal moeten geven dan je krijgt en dat is geen gelijkwaardige relatie en dat brand je op. Probeer het los te laten en laat hem gaan als hij dat wilt. Je weet nooit helemaal wat er achter zit, misschien is er ergens wel een ander in het spel. Jij gaat uiteindelijk weer geluk vinden en verdient iemand die ook 100% voor jou gaat. Probeer het positieve te zien. Met de kindjes komt het ook allemaal goed. Geef ze alle liefde en aandacht als ze bij jou zijn en geef jezelf alle liefde en aandacht als ze bij hun vader zijn❤️.
2 jaar geleden
Hey Sarah, toevallig zit ik helaas nu exact in hetzelfde schuitje. Mijn verloofde waar ik 5,5 jaar mee ben samen geweest en onze prachtige zoontje van nog geen 1,5 jaar mee heb heeft begin dit jaar aangegeven er ook ineens klaar mee te zijn. Ook hier een time out genomen maar dat mocht helaas niet baten. Meneer zegt totaal geen romantische gevoelens meer voor mij te hebben en wilt niet verder. Therapie of enige vorm van er nog voor werken slaat hij allemaal af. Zijn familie en vrienden snappen er ook niks van en zijn stomverbaasd. Hij zal eind deze maand uit huis treden en dan sta ik er ook alleen voor. Heb jij nog tips hoe je die moeilijke periode bent doorgekomen? Ik kan momenteel elk steuntje in de rug gebruiken..
2 jaar geleden
Reactie op KimberlyVDtB
Hey Sarah, toevallig zit ik helaas nu exact in hetzelfde schuitje. Mijn ver ...