11 Reacties
5 jaar geleden
Ik geef de rijstebloem verdeeld over de eerste 2 flessen in de ochtend. Ze viel savonds in slaap bij een dikke papfles met als gevolg dat ze niet voldoende dronk. Ik ga dit over een weekje denk ik in 1 fles doen en kijken hoe het bevalt. Het hoeft nog niet....het is hetzelfde als de oefenhapjes....ze moeten het niet krijgen,het mag. Veel succes
5 jaar geleden
Ik zou t niet weten, maar zou gewoon zijn ritme dan aanpassen. Onze zoon komt de ene keer tussen om half 3 en 5 s nachts dan krijgt hij 5 flesjes. Andere keer tussen 5 en half 7 dan worden het 4 flesjes. Ik zou hem niets extra’s geven om door te slapen hebben ze niet nodig. Doorslapen komt vanzelf wel.
5 jaar geleden
Hoi Michelle, ik heb geen ervaring met zo'n papfles maar kwam net dit artikel tegen: https://www.24baby.nl/baby/voeding/papfles/ Wellicht weet je dit allemaal al, maar dacht, ik deel het toch even. Mn dochter wordt laatse week vaak weer rond 5u wakker. Ik geef haar dan alleen dr speen (een paar keer) totdat ze weer in slaap valt. Flesje op z'n vroegst om 7u. Misschien kan je op deze manier ook het patroon van voeden rond dit tijdstip doorbreken? Succes!!
5 jaar geleden
Ik geef Biobim haverpapje 4+. Mijn dochtertje heeft nog geen last gehad en geef het nu ongeveer 4 weken bij de laatste fles.