21 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben ook de Dr Brown fles en rijstebloem van het Kruidvat. Wij geven 2 schepjes op 210+7 en gebruiken hiervoor de maat speen 3. Gaat hier prima 馃槉!

5 jaar geleden

Reactie op Thocey

Wij hebben ook de Dr Brown fles en rijstebloem van het Kruidvat. Wij geven ...
Rijstebloem van kruidvat merk? Ik zie hem niet in de winkels en online ook niet

5 jaar geleden

Reactie op Britt2706

Rijstebloem van kruidvat merk? Ik zie hem niet in de winkels en online ook ...
Deze! Zitten geen suikers en andere zooi in.

5 jaar geleden

Wij gebruiken voor normale fles dr Brown maar voor pap fles met rijstebloem difrax met 1-2-3 speen. Dr Brown met speen 3 en 4 geprobeerd maar was drama en ging niet goed.

5 jaar geleden

Wij geven dr Brown fles met 1 schep rijstebloem en dan maat 3 speen, 2 scheppen is het maat 4. Gewoon even aankijken en proberen 馃憤馃徎

5 jaar geleden

Ik doe 150 ml met 5 scheppen melk en 2 scheppen rijstebloem. Dr Brown speen 4 (alleen melk maat 2)

5 jaar geleden

Bij rijst moet je oppassen dat er niet te veel arsenicum in zit.. geen idee of dat in die rijstebloem ook zit maar misschien is dat wel eens belangrijk om na te kijken of dit wel gezond is 馃槵

5 jaar geleden

Voor dames die dit geven, kun je er ook een gewoon papje van maken en bijvoorbeeld met lepel geven?

5 jaar geleden

Inmiddels zijn we gestart, eerst met 180+6 en twee maatschepjes rijstebloem met maat 3 speen van Kruidvat, dat ging echt veel te snel! Binnen een minuut was de fles leeg. Daarna gewoon speen 2 van de Brown en dat duurde wel wat langer, ongeveer 10 min over de andere helft gedaan. Maar, hij heeft wel de hele nacht doorgeslapen!

5 jaar geleden

Misschien een gekke vraag, maar waarom zou je rijstebloem/ pap geven? Welke voordelen heeft het naast melk (en eventueel oefenhapjes)

5 jaar geleden

Reactie op ennovy-24

Misschien een gekke vraag, maar waarom zou je rijstebloem/ pap geven? Welk ...
Wij zijn gestopt met de avond fles, dus hij krijgt nu nog maar 4 flessen 7-8u 12u 14u Oefenhapje ter grote van een ijsblokje 16u 18u Oefenhapje 20u met rijstebloem Heb het idee dat hij dan beter door de nacht gaat omdat z'n buikje iets voller is. Eerst kreeg hij nog een avondfles om 23u en dat begon me echt op te breken. Nu twee keer gedaan zo en hij slaapt mooi van 20.30-7.00u ongeveer..

5 jaar geleden

Voor dames die dit geven, kun je er ook een gewoon papje van maken en bijvo ...
Denk het wel, maar dan moet je redelijk veel toevoegen lijkt me? Vind het behoorlijk dun nog

5 jaar geleden

Reactie op BabyOktober2020

Wij zijn gestopt met de avond fles, dus hij krijgt nu nog maar 4 flessen 7- ...
Dat zou wel goed uitkomen hier. En kan dat ook naast borstvoeding? Ik kom steeds wel topics tegen over pap enzo, maar weet er eigenlijk niks van af馃檲

5 jaar geleden

Waarom voegen jullie rijstebloem eigenlijk bij?

5 jaar geleden

Reactie op ennovy-24

Misschien een gekke vraag, maar waarom zou je rijstebloem/ pap geven? Welk ...
Volgens mij geen. Tenzij misschien de voeding zwaarder maken en hopen op een langere nacht. Maar geen gezondheidsvoordelen

5 jaar geleden

Voor dames die dit geven, kun je er ook een gewoon papje van maken en bijvo ...
Ja! Staat op der verpakking hoeveel je er dan bij moet doen voor een papje

5 jaar geleden

Reactie op ennovy-24

Dat zou wel goed uitkomen hier. En kan dat ook naast borstvoeding? Ik kom s ...
Je doet het gewoon bij een flesje, of dat nu borstvoeding is of flesvoeding maakt niet uit..

5 jaar geleden

Reactie op BabyOktober2020

Wij zijn gestopt met de avond fles, dus hij krijgt nu nog maar 4 flessen 7- ...
Hoe zijn de slaapjes overdag bij jullie en hoeveel krijgt hij in zijn flessen? 馃槉

5 jaar geleden

Hoe zijn de slaapjes overdag bij jullie en hoeveel krijgt hij in zijn fless ...
Hij krijgt 180+6, en slaapt in de ochtend veel tot ongeveer 10.30 maar daarna veel wakker. In de middag tussen 14-15.30 als je geluk hebt 馃槈 vanaf dan eigenlijk wakker tot de fles van 19.30-20.00

5 jaar geleden

Als mijn zoontje savonds 180+6 krijg. Hoeveel scheppen rijstebloem kan daar dan bij?