21 Reacties
5 jaar geleden
Wij geven dr Brown fles met 1 schep rijstebloem en dan maat 3 speen, 2 scheppen is het maat 4. Gewoon even aankijken en proberen 馃憤馃徎
5 jaar geleden
Voor dames die dit geven, kun je er ook een gewoon papje van maken en bijvoorbeeld met lepel geven?
5 jaar geleden
Inmiddels zijn we gestart, eerst met 180+6 en twee maatschepjes rijstebloem met maat 3 speen van Kruidvat, dat ging echt veel te snel! Binnen een minuut was de fles leeg. Daarna gewoon speen 2 van de Brown en dat duurde wel wat langer, ongeveer 10 min over de andere helft gedaan.
Maar, hij heeft wel de hele nacht doorgeslapen!
5 jaar geleden
Reactie op ennovy-24
Misschien een gekke vraag, maar waarom zou je rijstebloem/ pap geven? Welk ...
Wij zijn gestopt met de avond fles, dus hij krijgt nu nog maar 4 flessen
7-8u
12u
14u Oefenhapje ter grote van een ijsblokje
16u
18u Oefenhapje
20u met rijstebloem
Heb het idee dat hij dan beter door de nacht gaat omdat z'n buikje iets voller is. Eerst kreeg hij nog een avondfles om 23u en dat begon me echt op te breken. Nu twee keer gedaan zo en hij slaapt mooi van 20.30-7.00u ongeveer..
5 jaar geleden
Voor dames die dit geven, kun je er ook een gewoon papje van maken en bijvo ...
Denk het wel, maar dan moet je redelijk veel toevoegen lijkt me? Vind het behoorlijk dun nog
5 jaar geleden
Reactie op ennovy-24
Dat zou wel goed uitkomen hier. En kan dat ook naast borstvoeding? Ik kom s ...
Je doet het gewoon bij een flesje, of dat nu borstvoeding is of flesvoeding maakt niet uit..
5 jaar geleden
Reactie op BabyOktober2020
Wij zijn gestopt met de avond fles, dus hij krijgt nu nog maar 4 flessen
7- ...
Hoe zijn de slaapjes overdag bij jullie en hoeveel krijgt hij in zijn flessen? 馃槉
5 jaar geleden
Hoe zijn de slaapjes overdag bij jullie en hoeveel krijgt hij in zijn fless ...
Hij krijgt 180+6, en slaapt in de ochtend veel tot ongeveer 10.30 maar daarna veel wakker. In de middag tussen 14-15.30 als je geluk hebt 馃槈 vanaf dan eigenlijk wakker tot de fles van 19.30-20.00