10 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Mijn dochter heeft ook nog een luier, maar draagt wel een onderbroek en hemd. Is dat misschien een optie?

één jaar geleden

Zeeman heeft romper 98/104

één jaar geleden

Welk merk gebruik je nu? Ik vind bijvoorbeeld Hema veel groter vallen dan zeeman bijvoorbeld. Of prenatal of hm die vallen echt lang.

één jaar geleden

Er bestaan ook een soort tussenstukjes voor rompers die de rompers verlengen

één jaar geleden

Misschien heb je iets aan romperverlengers. Is een stukje stof met 6 drukkers. Als je handig bent met een naaimachine kun je ze ook zelf maken. Maar zijn ook online te bestellen.

één jaar geleden

H&M valt echt heel groot, ik denk dat je dochtertje hiervan zeker nog maat 104 aan kan ☺️

één jaar geleden

Mijn zoon is ook groot, nog steeds een luier en heeft al een tijdje hemdjes en onderbroekjes aan

één jaar geleden

https://www.marksandspencer.com/nl/l/baby/rompertjes/?prefn1=isOnline&prefv1=online&srule=&cgid=EU_SubCategory_19174342&prefn2=productSize&prefv2=4-5%20%20jaar

één jaar geleden

Je hebt nergens rompers maat 110 helaas, wij hebben hetzelfde probleem met onze grote zoon. Wij hebben de bamboo stretch rompers vd hema die rekken goed maar gaan wel iets open staan van boven mettertijd. Kheb zoveel verschillende rompers geprobeerd en dit vondk t fijnste

één jaar geleden

Mijn dochter zit ook nog in de luiers, maar draagt een onderbroek en een hemd. Die van de Ter Stal vind ik fijn