21 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, Ik had hier vorige week ook last van (ook op 5 weken) de dokter zei me dat ik me alleen zorgen moest maken wanneer het net zo erg werd als bij mijn menstruaties (qua kleur, textuur, hoeveelheid en gevoel). Er zijn heel veel mogelijke redenen waardoor je bloed kan verliezen en ze zijn lang niet allemaal erg. :) Succes!

4 jaar geleden

Reactie op VickyR-24

Hoi, Ik had hier vorige week ook last van (ook op 5 weken) de dokter zei me ...
Ooh dat stelt wel gerust. Het is tot nu toe enkel nog met afvegen. Dus hopen dat het daarbij blijft..

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Ooh dat stelt wel gerust. Het is tot nu toe enkel nog met afvegen. Dus hope ...
Dat had ik ook! Een paar helderrode druppels en dan 2 dagen wat rozig bij het vegen. Na 2 dagen was het voorbij. Uw baarmoedermond krijgt blijkbaar een nieuw laagje dat heel kwetsbaar is met heel veel bloedvaatjes. Dat kan, bij bv. vrijen heel gemakkelijk wat beginnen bloeden. Komt wel goed. Het is mijn eerste keer en ik vind het allemaal mega spannend. Ben super snel ongerust ook 😅

4 jaar geleden

Reactie op VickyR-24

Dat had ik ook! Een paar helderrode druppels en dan 2 dagen wat rozig bij h ...
Jaa is ook zo... maar je alarmbellen gaan toch gelijk af. Bij mij ook eerste keer. Logisch dat je lichaam veranderd. Maar indd die onzekerheid herken ik 🤦‍♀️ Gelijk in de paniek stand. Heb de verloskundige nog niet gebeld, ik denk wat als het nu toch mis gaat... Maar aan de andere kant maak ik graag een afspraak.. Staat jouw afspraak al?

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Jaa is ook zo... maar je alarmbellen gaan toch gelijk af. Bij mij ook eerst ...
Hier in België gaat het wat anders... wij kunnen pas naar de gynaecoloog tussen 9 en 12 weken. Ik moet dus nog wat geduld hebben... ik ga vanavond wel naar een vroedvrouw, al eens horen wat zij allemaal te vertellen heeft. :) Ik ben al wel enorm gekalmeerd tegenover vorige week. Vorige week was het een en al paniek bij mij hahaha! Oh nee, ik voel dit! Aiai wat is dat? Mag dit wel? En hoe zit het met dat?

4 jaar geleden

Ik heb ook rood bloed verlies gehad eenmalig, ik heb vanaf 23 januari al bruin bloedverlies sinds gisteren eindelijk gestopt, bij mijn eerste zwangerschap had ik hier ook last van, is inmiddels een gezonde jongen van 3 alweer.

4 jaar geleden

Reactie op Silvia1

Ik heb ook rood bloed verlies gehad eenmalig, ik heb vanaf 23 januari al br ...
Wauw! Fijn om dit bericht te horen. ☺ Het kan dus toch!!

4 jaar geleden

Ik zou me niet te veel zorgen maken 😘

4 jaar geleden

Hoi allen, Hier ook 5 weken en sinds zaterdag lichtroze bij afvegen alleen en sinds gister fel rood vloed verlies... best wel veel vind ik... Test is heel licht en voel me ook helemaal niet niet goed vandaag. Bloed nog steeds wel en test vanochtend leek negatief... Dit ook eerder gehad bij mijn 2e zoontje...Toen een week lang gebloed met krampen en toch nu een gezonde jongen van bijna 4. Nu maar afwachten bij de laatste keer dachten we ook aan miskraam. Zoveel onzekerheid. Zal duimen voor jullie allen dames 😘

4 jaar geleden

Ik heb hier ook last van gehad eind december paar dagen later bleek er niks meer te zitten. Nu 1 maand later ben ik opnieuw zwanger😊

4 jaar geleden

Afgelopen weekend een beetje hetzelfde meegemaakt. Begon vrijdagmiddag met een lichte bloeding, heb het hele weekend afgewacht of het door zou zetten en zondagmiddag stopte het opeens met bloeden. Heb vanmiddag met de verloskundige gebeld en heb vrijdag een echo om te kijken of het een vroege miskraam is geweest of niet

4 jaar geleden

Reactie op HenrikeV

Afgelopen weekend een beetje hetzelfde meegemaakt. Begon vrijdagmiddag met ...
Tsjonge wat spannend joh! Maak je je zorgen? Of heb je het vertrouwen dat het goed zit? Misschien een adertje geweest... Je weet het niet...

4 jaar geleden

Das ff schrikken. Hoe is t afgelopen? Liefs!

4 jaar geleden

Reactie op loess

Das ff schrikken. Hoe is t afgelopen? Liefs!
Niks aan de hand hier gelukkig.... De testen zijn nog steeds knallend.. En geen bloedverlies meer gehad.

4 jaar geleden

Reactie op HenrikeV

Afgelopen weekend een beetje hetzelfde meegemaakt. Begon vrijdagmiddag met ...
Hoe is het bij jou?

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Hoe is het bij jou?
Sorry, had je eerste reactie niet gezien. Eerlijk gezegd weet ik niet meer wat ik moet denken. Testen waren niet overtuigend en daarna kwam het bloedverlies dus ik dacht dat het niet goed zat en abrupt gestopt met bloeden en het is ook niet meer terug gekomen. Nog anderhalve dag wachten tot echo, dat sloopt me nog het meest

4 jaar geleden

Net ontdekt dat ik bloed verlies. Het is bruin en lijkt dus niet vers. Ben nu vijf en een halve week. Waar ik me zaterdag met de test en maandag nog super zwanger voelde is dat gevoel en zijn de kwaaltjes vrijwel weg. Ik vertrouwde het al twee dagen niet en dacht nu meteen: ik had dus toch gelijk. Maar ja, ik lees net online dat er tig redenen voor bloedverlies kunnen zijn. Pff! Geen idee. Morgen eerste contact met de verloskundige. Dat wordt een telefoontje met extra info die ik liever niet had hoeven geven. Gadver...

4 jaar geleden

Vanmiddag echo gehad, verloskundige heeft geen vruchtje gezien en is het dus een vroege miskraam geweest helaas. Wel blij dat ik nu duidelijkheid heb.

4 jaar geleden

Met me vorige zwangerschap was ik 6 weken en toen had ik dit ( sorry voor foto). Alleen dit was het daarna was er geen bloed

4 jaar geleden

Reactie op momof2!

Met me vorige zwangerschap was ik 6 weken en toen had ik dit ( sorry voor f ...
Heel naar Henrike. Sterkte de komende tijd. 😘 En was die zwangerschap goed gegaan verder, iness ?