29 Reacties

4 jaar geleden

Hoeveel dagen zit je voor je NOD?

4 jaar geleden

Nog nooit meegemaakt !! Zou n nieuwe test doen.

4 jaar geleden

Hoi hoi als het streepje er binne de aangegeven tijd was is het gewoon positief hoor want dit had ik ook Hoppelijk is dit ook zo voor jouw zal je helpen duimen

4 jaar geleden

Heb ik ook al gehad

4 jaar geleden

Reactie op awttvn.

Hoeveel dagen zit je voor je NOD?
Nog 6 dagen. Maar vroege eisprong gehad

4 jaar geleden

Reactie op sientje2190

Heb ik ook al gehad
O echt! En zwanger of niet???

4 jaar geleden

Reactie op Mams83

Hoi hoi als het streepje er binne de aangegeven tijd was is het gewoon po ...
Ja het streepje kwam meteen!

4 jaar geleden

Reactie op barbara12345

Nog 6 dagen. Maar vroege eisprong gehad
Dan zou ik over 2-3 dagen weer een testje doen.

4 jaar geleden

Ik zou opnieuw testen.. ze zeggen streep is streep, maar ergens heb ik ook weleens gehoord dat het een foute test kan zijn! Dus zou morgenochtend opnieuw testen 馃崁馃崁

4 jaar geleden

Ja ga zeker opnieuw testen en dan met ochtendurine. Maar heb geen test meer liggen en morgen werken... spannend!

4 jaar geleden

Misschien heb je nog net te weinig hcg hormoon voor een duidelijke streep. Zou het zeker opnieuw testen over een paar dagen...

4 jaar geleden

K zie wel een hele streep

4 jaar geleden

Reactie op barbara12345

Ja ga zeker opnieuw testen en dan met ochtendurine. Maar heb geen test meer ...
Ik weet niet waar je woont. Sommige plaatsen hebben morgen koopavond :)

4 jaar geleden

Reactie op madame

K zie wel een hele streep
Rechts bedoel je ?

4 jaar geleden

Ik heb geen goede ervaring met die early sensitieve tests. Ik deed er een 5 dagen voor menstruatie en helemaal niks te zien. Vervolgens bleef de menstruatie 2 dagen uit en bij de test die ik toen deed kwam een duidelijke streep. Zou dus even wachten tot het moment van je menstruatie.

4 jaar geleden

Reactie op snelvin

Rechts bedoel je ?
Nee links bedoel ik. (De lichte streep)

4 jaar geleden

De vroege test zegt mij persoonlijk niet zoveel. Heb de vroege test gedaan, geen resultaat. Mijn vriend had twijfels dus de volgende ochtend een gewone test. Een heel licht streepje. Heb de volgende ochtend weer 2 testen gedaan en bleek zwanger鈽猴笍. De vroege test zegt dus niet alles

4 jaar geleden

Reactie op madame

K zie wel een hele streep
Ja dat zie ik zelf ook. Maar echt schaduw lijntje. Maar blij dat jij het ook ziet 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op barbara12345

Ja dat zie ik zelf ook. Maar echt schaduw lijntje. Maar blij dat jij het oo ...
Ja het klinkt misschien gek, maar soms zie je het wat beter als je de test (of in dit geval je telefoon) naar voren en/of naar achteren beweegt zodat het licht er anders op valt en dan zie je het beter.

4 jaar geleden

Reactie op barbara12345

Ja dat zie ik zelf ook. Maar echt schaduw lijntje. Maar blij dat jij het oo ...
Lijntje is lijntje, dus dat betekend zwanger. Ik heb in het verleden ook wel eens lichte lijntjes gehad dat ik twijfelde of ik het nou wel zag maar het was er toch echt. Ik was toen ook echt zwanger. Over een paar dagen zal het vast een donkerdere lijn zijn.