7 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochtertje ruikt altijd heel erg uit haar mond als ze keelpijn heeft. Ik heb dat zelf overigens ook.

2 jaar geleden

Ja hier precies hetzelfde! Mijn dochter krijgt nu pas tandjes en is 17 maanden. Boven 3 tanden en 2 kiezen, onder 2 tanden en 2 kiezen. Iedere nacht wakker, eet niet :( En ze ruikt uit haar mond. Dacht ook al er zal toch niet iets aan het ontsteken of rotten zijn.

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft inmiddels een hele mond vol met tanden, ze moet alleen nog de achterste kiezen. Wij merkte dit ook op toen er nieuwe tandjes doorkwamen, ondanks het dagelijks poetsen. Als je het niet vertrouwt kun je altijd de huisarts of tandarts om advies vragen

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dat ook, maar alleen als hij verkouden is en door z’n mond moet ademen. Dan droogt z’n mond natuurlijk uit en gaat dat stinken. Na een flesje is het vaak weer voorbij. Misschien dat dat ook bij jullie kindje zo is?!

2 jaar geleden

Wij hebben het ook even gehad toen hij ziek was. Het ging daarna gelukkig weer over.

2 jaar geleden

Heeft hij misschien koorts of wat verhoging? Mijn zoon heeft het vooral als hij wat koortsig is, maar dan ruik ik ook echt zo’n koortsig luchtje.

2 jaar geleden

Hij is inderdaad wel wat snotterig en aan het hoesten, misschien dat het mede hierdoor komt.