10 Reacties

2 jaar geleden

Het leven is geven en nemen. Ik denk dat het jullie gegund is om dat avondje te repeteren. Opa en oma lijken het daar mee eens. Je hebt ook genoeg baby's die gewoon elke nacht zo nog wakker worden uit zichzelf.

2 jaar geleden

Het gaat toch goed? Ze gaat gelijk weer slapen in haar eigen bedje. Of merk je dat ze de volgende dag anders is dan alle andere dagen? Gewoon zo doorgaan lijkt mij.

2 jaar geleden

Zolang je dochter er geen last van lijkt te hebben zou ik er gewoon lekker mee doorgaan! Heerlijk zo'n avond voor jullie samen, mag je jezelf best gunnen hoor!

2 jaar geleden

Als het zo goed gaat, zou ik het lekker zo doen. Behalve als je je er echt niet goed bij voelt natuurlijk. Wat wij vaak doen is dan die avond ons kindje bij opa of oma laten slapen, zodat we haar niet hoeven op te halen. Dat zou nog een optie kunnen zijn, maar k weet niet of opa en oma en jullie dat ook willen.

2 jaar geleden

Ik zou het juist blijven doen, als het goed gaat. Went je kindje er ook aan, en zal ze dit misschien op latere leeftijd ook gemakkelijker toelaten.

2 jaar geleden

Wat ontzettend fijn voor jullie dat je kindje dit prima vindt, mijn zoon zou echt helemaal leip worden 😖 lekker blijven doen als het goed gaat joh!

2 jaar geleden

Als het goed gaat is het prima toch. wij doen dat met sporten. Halen dr gewoon op om 20.30 uur en ze slaapt dan thuis weer verder.

2 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee, omdat mijn zoon helaas niet zo ‘werkt’ 😉 Maar dat neemt niet weg dat ik het fijn vind voor iedereen bij wie dit wel kan! Gewoon lekker doen, als ouder mag/moet je ook gewoon nog mens zijn!

2 jaar geleden

Wat fijn dat dat gewoon kan! Ons zoontje is een lichte slaper. Hij slaapt lang en veel maar heel licht. Als hij al paar uur slaapt krijg je hem nooit meer over in een ander bedje. Als hij dood moe is en net in de auto in slaap valt begin van de straat heb ik mazzel Als we hem kunnen overtillen maar meestal is die dsn klaar wakker. Ik zou zeggen gewoon blijven doen zolang ze het accepteert. Mijn ouders deden het vroeger met mij ook altijd. Ben ook groot geworden😁

2 jaar geleden

Als ze niet moeilijk doet zal het prima zijn toch 😄