12 Reacties
5 jaar geleden
Als je kindje bij jou in bed ligt is het het veiligst om te slapen met een wollen deken en zonder kussen.
Op Facebook is hier een groep over waar je veel tips kan vinden: veilig samen slapen (AP)
5 jaar geleden
Mijn zoontje heeft een slaapzakje aan en ik lig onder het dekbed. Ik heb het dekbed wel lager dan ik normaal zou doen dus heb een shirt met lange mouwen aan. Ik slaap met kussen en dan mijn arm tussen het kussen en zijn hoofdje.
5 jaar geleden
Ik lig alleen in het grote bed met mijn dochter. Zij heeft een slaapzakje aan en ligt ingestopt in het dekbed waar ik ook onder slaap. Zij ligt wat hoger in het bed. Zoals ik in slaap val zo wordt ik ook weer wakker, dus ik lig er echt op dat er een baby in mn bed ligt! Ik lig aan de zijkant van mijn kussen(en niet meer in het midden ervan) of zonder en lig een stukje van mijn dochter vandaan, vaak heb ik een handje in mijn hand of een hand ligt tegen haar aan zodat ik haar wel voel.
Dit gaat nu al een tijd zo en wij slapen hierdoor beter en gaat stuk makkelijker met bv geven, want ik verschoon haar dmv hydrofiel doek onder haar te leggen in bed en daarna weer weg te halen en dan weer liggen en voeden en zo valt ze snel weer in slaap en ik daarna ook! Heb een tijd geprobeerd om haar in de wieg naast mij te leggen maar dan werd ze na 10min weer wakker en duurde het weer een uur voordat ze in slaap viel, vandaar deze keus!
5 jaar geleden
Reactie op Neline89
Ik lig alleen in het grote bed met mijn dochter. Zij heeft een slaapzakje a ...
Hier precies hetzelfde ❤
5 jaar geleden
Reactie op Neline89
Ik lig alleen in het grote bed met mijn dochter. Zij heeft een slaapzakje a ...
Ik ook exact zo ❤️❤️❤️❤️ zo fijn om te lezen. Haha word er zenuwachtig van als baby’s van andere moeders al in hun eigen kamer slapen😌🙃
5 jaar geleden
Reactie op BezigBijtje28
Ik ook exact zo ❤️❤️❤️❤️ zo fijn om te lezen. Haha word er zenuwachtig van ...
Haha niet doen hoor. Met mijn oudste 2 ook zo gedaan en die slapen nu heerlijk in dr eigen bed zonder problemen(net 6jaar en 3jaar). Het komt echt wel! En het gaat mij uiteindelijk on een goede nachtrust voor iedereen😊😊
5 jaar geleden
Nou ik durf het bijna niet te zeggen, maar zij slaapt naast mij in het grote bed (we hebben een cosleeper, maar door haar lichamelijke onrust en hierdoor weinig slapen, lukt dat helaas nog niet). En ik deel met haar mijn deken. Slaapzakje heb ik geprobeerd, maar een deken vindt ze lekkerder. Alles voor een beetje slaap hier....(ik slaap al 12 weken maar 4-6 gesprokkelde uren per etmaal dus ja!). Wel lig ik zelf dus half zonder deken hierdoor, dus met pyjama en extra fleecedekens over mezelf heen kom ik de nacht door. Wat een armoe hahaha.
5 jaar geleden
Mijn zoontje heeft een slaapzakje aan en ik lig onder het dekbed. Ik heb he ...
Haha same. Shirt met lange mouwen. Mijn dochter neem ik op de helft van de nacht op mij omdat ze na haar nacht voeding snel weer wakker wordt. Ze heeft ook een slaapzakje aan en ligt op de deken. Deken ligt lager vandaar de warme kleding!
5 jaar geleden
Ik heb een wollen deken van La Redoute besteld, deze zijn redelijk betaalbaar. De deken stop ik in een hoeslaken. Ik sla de deken iets terug zodat mijn bovenlijf zeg maar bloot ligt, mijn kindje slaapt op mij in een warme slaapzak. En over hem (en mijn armen) heen een ledikantdekentje. Ik heb een wollen truitje met hoge hals van Dilling aan, heerlijk warm.
Ik wilde eerst een tweedehands wollen deken halen, maar bijna allemaal hebben ze een anti-mot etiket (omdat ze ouder zijn), wat betekent dat er een giftig middel in zit dat nu niet meer verkocht mag worden. Daar wilde ik het niet op gokken.. Dus toch maar een nieuwe deken aangeschaft.