72 Reacties

5 jaar geleden
Ik gebruik ontharingscreme. . Dat smeer je erop en lekker laten intrekken endaarna in de douche stappen. Spoelt er al veel af en dan even met 'n washandje afwassen, als dat niet lukt helpt mijn vriend..
Nu ik 't zo schrijf weet ik eigenlijk niet of dat het miss niet mag als je zwanger bent het is toch wel chemisch spul... Ga 't even nazoeken haha!

5 jaar geleden
Haha heel herkenbaar. Ik scheer alles op 'gevoel' 🤣 en benen scheer ik terwijl ik zit en dat gaat nog redelijk. Heb wel gelezen dat het wordt afgeraden te scheren daar beneden de aller laatste weken ivm infectie van de wondjes tijdens bevallen

5 jaar geleden
Ik trim van onder alles sinds kort met een tondeuse. Dan scheer ik niet alles af, maar trim ik het tot 3 mm. Dan zit er zo'n beveiliging op de tondeuse dat je jezelf niet kunt snijden. Dat werkt voor mij op zich wel okee nu.

5 jaar geleden
Ik gebruikte voor down there altijd een ladyshave die gebruik ik nu ook voor mijn benen maar nu ik het niet meer zie durf ik het niet meer...
Als ik m'n benen op de wc zet kan ik ze wel scheren.
M'n man gaat het doen als ik het echt niet meer kan.
ik ben nooit helemaal van het kaal omdat ik dan alleen meer ingegroeide haartjes heb en dan kan ik niet normaal zitten van de pijn... dus ik ga het vanaf nu bijknippen
de verloskundige zijn echt wel wat gewend hoor hahahahah

5 jaar geleden
Hier ook op gevoel, en daarna denk ik 'ah weer mislukt' 😂
Maar heb nog al wat spataders in m'n schaamlippen, dus met een mesje erlangs is niet heel fijn..
En na die tijd altijd bloedplekjes..
Krijg het zo ie zo niet heel mooi door een bwc en het totaal niet strak is daar kwa vel..
Ik denk dat ik wanneer ik ga bevallen het m'n vriend maar laat doen 😂

5 jaar geleden
Haha! Ja vreselijk is het! Ik zie al een paar weken mn flamoes niet meer, dus doe het ook al een paar weken "op goed geluk" hier en daar voel ik naderhand toch nog een klein plukje haar, maar daar doet mn man (en tegen de tijd dat ik moet bevallen, de artsen) het maar mee!😅
Mn benen doe ik op mn dooie gemak, ik ben gelukkig nog vrij lenig dus met een been omhoog en buik er een beetje ongemakkelijk naast geduwd, gaat het nog nét.. wel veel last van harde buiken tijdens en na het scheren van mn benen, dus ik doe alles in etappe. stukje scheren, en dan even de buik onder de warme kraan. Vooralsnog, niet prettig, maar werkt het wel.
Ik heb wel tegen mn man gezegd dat hij het moet doen als het écht niet meer gaat, mn benen dan, want ik wil niet perongeluk ineens besneden zijn 😂
Behalve dat iedereen tegen me zegt, pak er een spiegel bij! Kan ik je helaas geen goude tip geven.
Ik denk dat je maar gewoon even moet accepteren dat het allemaal niet meer zo gemakkelijk gaat.😁
(En anders kun je je natuurlijk altijd harsen🤗)

5 jaar geleden
Ik doe het op de tast. En we hebben een grote douche, dus ga op de grond zitten en doe het rustig aan. Met benen heb ik dan geen issues en de bikinilijn doe ik maar wat op hoop van zegen :P

5 jaar geleden
Ik ben iets minder ver dan jij en heb ook nog een vrij bescheiden buik. Scheren gaat nu nog prima maar kan niet ontkennen dat het lastiger wordt. Ik denk dat ik langzamerhand maar ga zitten onder de douche op een krukje en er zo bij probeer te komen.
Down under laat ik waxen. Ideaal.

5 jaar geleden
Ik gebruik nu gewoon crème wat je zoveel minuten moet laten zitten en dan eraf halen. Ik vind dit een stuk makkelijker🙈

5 jaar geleden
Mijn benen doe ik zittend op de bank (Met een handdoek eronder) en gebruik ik een epilator van Braun. Altijd heel tevreden over (doet wel beetje pijn). Voor de zwangerschap, was ik 5 weken haarvrij. Met een beetje geluk blijft het nu 2 weken weg. En als het terug groeit dan zijn het meer donshaartjes en in mindere mate, zeker een aanrader.
Wij hebben een spiegel in de badkamer hangen dus daar kijk ik in als ik mijn vagina ga scheren en dan een beetje in squad houding. Verder ga ik inderdaad maar voelen of het glad is 😅. Zag laatst dat ik helemaal aan het bloeden was dus helemaal goed gaat het niet 😂.

5 jaar geleden
Reactie op Carly90
Klinkt heel bejaard, maar ik heb een douchekruk gekocht.
Daar zet ik mijn ...
Ik gebruik ook een krukje in de douche haha! Vooralsnog gaat dit redelijk, al is de ladyshave voor mijn benen toch wel een uitvinding voor tussendoor. Het kost nogal wat tijd en moeite eer dat alles geschoren is met een mesje