79 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben de Strandmon Ikea stoel. Ideaal ding, zit onwijs lekker. In het begin zal de baby in bed gevoed worden, aangezien hij ook bij ons op de kamer komt te slapen. Maar een stoel op de kamer lijkt me sowieso wel fijn.
5 jaar geleden
Ik ben er nog niet over uit maar heb een paar leuke op www.westwingnow.nl en op www.gigameubel.nl gezien. Zijn wel prijzig (vind ik) dus vandaar dat ik nog twijfel voor welke ik ga.
5 jaar geleden
Een stomme vraag maar denken jullie dat dit ook handig is bij flesvoeding? Ik heb nog niet helemaal uitgedacht hoe dat zal gaan. Ik moet natuurlijk eerst naar beneden om een flesje te maken, is voeden op de slaapkamer dan alsnog handig zodat ze daarna gelijk verder kan slapen?
5 jaar geleden
Reactie op MelanieG
Een stomme vraag maar denken jullie dat dit ook handig is bij flesvoeding? ...
Ik breng de baby mee naar beneden, anders wordt de rest wakker haha
Maar dan is de baby ook goed wakker om te drinken en daarna terug in bed :)
Tenminste.. dat is mijn plan
5 jaar geleden
Wij hebben een Strandmon van de ikea. Die zit echt lekker, en wij vinden het ook een echt mooie stoel. Eerste half jaar niet veel gebruikt, vrijwel altijd gewoon op de bank of op bed gevoed. Nu gebruiken we hem wel veel, voor de voedingen/knuffeltijd voor het slapen (middag en avond). Ook lekker met voetenbankje. Daar kun je zo een uur met een slapende baby in zitten 😉.
5 jaar geleden
Mij lijkt het ideaal als de stoel kan schommelen, en vind het ook belangrijk dat de stoel een hoge rugleuning heeft. Dat je ook lekker ondersteuning hebt voor je hoofd. Heb er een gezien bij Westwing, met Teddy stof zo leuk. En eentje bij Furndaily, die is minder leuk maar wel de helft goedkoper (250 euro).
5 jaar geleden
Reactie op MelanieG
Een stomme vraag maar denken jullie dat dit ook handig is bij flesvoeding? ...
Wij gaan ook flesvoeding geven. Ik kreeg als tip om als je naar bed gaat een gevulde thermoskan mee naar boven te nemen voor de nachtvoeding, inclusief de andere spullen die je nodig hebt dan hoef je 's nachts niet naar beneden en heb je alles bij de hand.