17 Reacties

5 jaar geleden

Zojuist ook een hele grote lekker pizza gegeten en intens van genoten!!

5 jaar geleden

Jeetje, ik zou zeggen geniet er gewoon lekker van 😀... jezelf niet zo gek maken.

5 jaar geleden

Ik wou dat ik het zou herkennen, dan deed ik het waarschijnlijk niet zo vaak 😜

5 jaar geleden

Niet schuldig om voelen, gewoon van genieten. Zolang je verder genoeg van alle juiste vitamines binnen krijgt mag je best een keertje lekker bunkeren! ;)

5 jaar geleden

Als jij na 1x ongezond eten je al schuldig voel,dan voel ik me nu al schuldig voor al die keren dat ik ongezond heb gegeten en niet schuldig voel. Groentes gaan er bij mij in deze zwangerschap heel slecht in....

5 jaar geleden

Nee hoor, voel me er nooit schuldig over. Ik eet de volgende dag of maaltijd dan gewoon wat lichts :)

5 jaar geleden

Ik herken dat wel. Ik probeer te zorgen dat ik over het algemeen genoeg groente en fruit eet, zodat ik me wat minder schuldig voel als ik ongezondere dingen eet.

5 jaar geleden

Pizza is niet perse slecht. Alleen moet je dat niet elke dag eten. Tuurlijk is het beter om gezond te eten maar gewoon opletteb je hoeft jezelf echt niet perse dingen te ontzeggen.

5 jaar geleden

Daar is toch niks mee? Zolang je grotendeels gezond eet kun je echt wel af en toe een pizza wegwerken 😊

5 jaar geleden

Herken dit totaal niet helaas haha. Tijdens zwangerschap juist extra veel zin in slecht🤭

5 jaar geleden

Oh ik heb dat ook.. mijn vriend zegt dat ik het los moet laten. En gewoon moet genieten 😊

5 jaar geleden

Oh wow ik heb dat totaal niet. Ik eet tijdens mijn zwangerschap meer en eigenlijk ook ongezonder... Simpelweg ondat ik daar meer trek in heb. Iets meer fastfood dan normaal en meer gebakjes etc.

5 jaar geleden

Om nog maar niet over de koekjes etc te praten die ik snachts eet haha

5 jaar geleden

Ik eet gezond, mijn fruit en groenten gaan er gewoon nog in, maar het bakje chips of een bezoekje aan de Mac doe ik nu ook. Inderdaad lekker van genieten hoor! Baby krijgt er niks van!

5 jaar geleden

Ik eet elke avond een zak chips leeg. De gynaecoloog vindt het oké😁. Hij zei; lekker blijven doen! (Nu heb ik ook een lage tot normale bloeddruk). Zolang je daarnaast je overige vitamines enz. Binnenkrijgt is er niets aan de hand ☺️. En een dagje zondigen kan ook zeker geen kwaad! Je zult jezelf alleen wat slapper voelen, omdat het kind zijn voeding wel pakt.

5 jaar geleden

Ik eet juist nu ook heel gezond en zo weinig mogelijk suiker. Ik at voor mijn zwangerschap geen vlees maar als ik daar nu echt heel veel zin in heb doe ik dat wel. Zelfde geldt voor de pizza of het patatje. Zolang je het niet dagelijks eet is het echt prima. En áls je het dan eet, zorg dan ook dat je er intens van geniet zodat je baby ook weer happy feels krijgt 😉

5 jaar geleden

Nee dat herken ik niet. Zolang je je vita's en mineralen gewoon binnenkrijgt is er geen man overboord. Je kindje vind een gelukkige en tevreden mama fijner dan een gestreste mama die piekert over dit soort dingen.