Niet schuldig om voelen, gewoon van genieten.
Zolang je verder genoeg van alle juiste vitamines binnen krijgt mag je best een keertje lekker bunkeren! ;)
Als jij na 1x ongezond eten je al schuldig voel,dan voel ik me nu al schuldig voor al die keren dat ik ongezond heb gegeten en niet schuldig voel. Groentes gaan er bij mij in deze zwangerschap heel slecht in....
Ik herken dat wel. Ik probeer te zorgen dat ik over het algemeen genoeg groente en fruit eet, zodat ik me wat minder schuldig voel als ik ongezondere dingen eet.
Pizza is niet perse slecht. Alleen moet je dat niet elke dag eten. Tuurlijk is het beter om gezond te eten maar gewoon opletteb je hoeft jezelf echt niet perse dingen te ontzeggen.
Oh wow ik heb dat totaal niet. Ik eet tijdens mijn zwangerschap meer en eigenlijk ook ongezonder... Simpelweg ondat ik daar meer trek in heb. Iets meer fastfood dan normaal en meer gebakjes etc.
Ik eet gezond, mijn fruit en groenten gaan er gewoon nog in, maar het bakje chips of een bezoekje aan de Mac doe ik nu ook. Inderdaad lekker van genieten hoor! Baby krijgt er niks van!
Ik eet elke avond een zak chips leeg. De gynaecoloog vindt het oké😁. Hij zei; lekker blijven doen! (Nu heb ik ook een lage tot normale bloeddruk).
Zolang je daarnaast je overige vitamines enz. Binnenkrijgt is er niets aan de hand ☺️. En een dagje zondigen kan ook zeker geen kwaad! Je zult jezelf alleen wat slapper voelen, omdat het kind zijn voeding wel pakt.
Ik eet juist nu ook heel gezond en zo weinig mogelijk suiker. Ik at voor mijn zwangerschap geen vlees maar als ik daar nu echt heel veel zin in heb doe ik dat wel. Zelfde geldt voor de pizza of het patatje. Zolang je het niet dagelijks eet is het echt prima. En áls je het dan eet, zorg dan ook dat je er intens van geniet zodat je baby ook weer happy feels krijgt 😉
Nee dat herken ik niet. Zolang je je vita's en mineralen gewoon binnenkrijgt is er geen man overboord. Je kindje vind een gelukkige en tevreden mama fijner dan een gestreste mama die piekert over dit soort dingen.