15 Reacties

4 jaar geleden
Wij hebben de babysense sense 7 van luvion, super ding!
Geeft me toch een zekere gemoedsrust, ook al respecteren we alle regels omtrent wiegendood.
Handig in gebruik, kan je makkelijk mee nemen op logee,..
Bij onze eerste hadden we een angelcare, maar die maakte bij elke registratie een klikkend geluid en gaf soms een vals alarm.

4 jaar geleden
Is vooral geld verdienen aan ongeruste ouders, wij hebben er daarom geen: https://www.consumentenbond.nl/veilig-slapen/alarmmatjes

4 jaar geleden
Reactie op Dame
Ze schijnen vaak vals alarm te geven. Wij hebben er dus geen. Babyfoon met ...
Mag ik vragen welke babyfoon dat is?

4 jaar geleden
Wij hebben de angelcare met sensormatje, zonder camera. Dat klikkend geluid dat hier wordt gezegd kan je afzetten. De onze heeft nog geen vals alarm gegeven. En wordt nu voor het 2e kindje gebruikt. Ik vind het wel handig omdat dochter een buikslaper is. Geeft toch wat meer geruststelling als je zelf slaapt vind ik.

4 jaar geleden
Mag ik vragen welke babyfoon dat is?

4 jaar geleden
Reactie op Flamingoow
Wij hebben de angelcare met sensormatje, zonder camera. Dat klikkend geluid ...
Oooh ok 😅 Wij hadden zo’n oude angelcare ( oudste is 7 ), nooit de functie gevonden om dat geluid af te zetten 🙈

4 jaar geleden
Ik vind het echt een onnodig dure apparaat. Als jou babys nek sterk genoeg is om op de buik te slapen kan je dat toch gewoon doen. Mijne slaapt vanaf week 3 op de buik. Week in de box overdag voor de zekerheid en toen Co sleeper aangeschaft en camera erbij als ik in andere kamer ben en is altijd goed gegaan.
Nu istie twee maanden en nog steeds altijd op de buik.
Gewoon op je gevoel afgaan.

4 jaar geleden
Reactie op Mamacita87
Oooh ok 😅 Wij hadden zo’n oude angelcare ( oudste is 7 ), nooit de functie ...
Haha, dan hebben wij de versie erna denk ik (oudste 4 jaar).. En dan zijn ze toch wat slimmer geworden. Want is echt storend inderdaad. 🤣

4 jaar geleden
Ik had deze ook gekocht maar heb ze terug gestuurd. Ben beginnen opzoeken en overal lees je dat dit een vals gevoel van veiligheid heeft. Uiteindelijk als je kindje in de crèche of bij oma/opa slaapt is er ook geen sensormatje en kan het evengoed gebeuren. Mijn kinderarts zei ook dat het veel in vals alarm gaat (omdat baby's soms eens 10 sec niet ademen...) en jij dan uit je slaap bent en je baby ook.
Ze zei wel als ik echt ongerust ben, ik een slaaponderzoek in het ziekenhuis kan doen met mijn kleintje