Hoi allemaal,
S’nachts hebben we de verwarming nooit aan. Maar de slaapkamer is echt ijskoud. Onze dochter slaapt bij ons in de kamer omdat we ook geen extra kamer hebben. De kamer is boven en is open. Er zit geen muur en duur bij de trap. Dus als de verwarming in de avond even aan staat is het ook zo weer ijskoud als de verwarming uit is. Ze slaapt in een slaapzak,pyjama en romper. Een dekentje heeft ze nog niet en durf ik ook nog niet. Snachts wordt ze vaak wakker door de jeuk omdat ze veel last heeft van jeuk. Ze slaapt dan tussen ons in. De laatste dagen niet meer tussen ons in maar vooral op mij. Nu denk ik ook : heeft ze het misschien ook koud (naast de jeuk). De kamer is echt koud. Als ik uit bed moet om haar te troosten dan bibber ik zelfs van de koud. Moet ik haar dan gewoon sokjes aandoen en misschien warmer kleden? Nu heb de verwarming maar even aan tot we zelf naar bed gaan. Maar de verwarming is niet top omdat we niet kunnen instellen in hoeveel graden hij moet. Draadknop is alleen aan of uit. Hij wordt dus ook snel te warm als hij te ver open is. De temperatuur op de babyfoon heb ik niks aan omdat die nooit klopt.
Dus ik vind dit heel lastig.