10 Reacties

5 jaar geleden

Onze dochter vindt dit liedje super leuk. Is wel al bijna 4. Ga maar lekker slapen Doe je oogjes dicht Kijk de zon is onder Alleen de maan geeft. Ga maar lekker dromen Over deze mooie dag dan wordt je zeker weer wakker met een lach Eventueel deel 2 er achteraan Dromen over emma's ( onze dochter ) beste vriendjes ( kan je zelf aanpassen natuurlijk ) Dan dromen zei met je mee. Dromen over spelen Lekker met ze twee Droom van avonturen Dromen over pret Want er kan niks gebeuren Hier veilig in je bed Dit is van de serie emma en casper. staat ook op netflix

5 jaar geleden

Alleen de maan geeft nog licht * moet het zijn

5 jaar geleden

Onze dochter van 2 jaar vindt de slaapliedjes van Leonie Sazias erg leuk. We zingen vooral 'er gaat een treintje naar dromenland' en 'tot morgen''. Er gaat een treintje naar dromenland achter het stuur zit een olifant Ga maar lekker slapen dan mag je zomaar mee Tsjoeke tsjoeke chocolade naar de limonadezee Vlak voordat je morgen wakker wordt ga je vliegensvlug Naar je eigen fijne plekkie in je bedje terug Dag zonnetje, dag maandag Tot morgen, tot morgen Dag beertje, dag poppetje Nou ga ik naar bed Het is uit met de pret

5 jaar geleden

In de maneschijn En mijn ervaring is dat het echt niet perse een 'slaapliedje' hoeft te zijn. De meeste liedjes zijn wel goed.

5 jaar geleden

Reactie op Zwanger333

Onze dochter van 2 jaar vindt de slaapliedjes van Leonie Sazias erg leuk. ...
Die zing ik ook elke avond! Ben er zelf mee opgegroeid en ze zijn zo leuk!

5 jaar geleden

Doe je oogjes maar dicht, Ga nu maar slapen. Je bent moe doe je oogjes maar toe. Is liedje van Sela erg mooi (vind ik) En liedje van Casper en Emma is ook erg mooi stond al in reactie zag ik 😁

5 jaar geleden

Doe je oogjes maar dicht, Ga nu maar slapen. Je bent moe doe je oogjes maar ...
Sela=kinga ban sorry zelfde zangeres dat wel. Maar dat is christelijke liedjes. Ze heeft een kinder Cd zoo mooi, vooral als je haar verhaal kent (ze is overleden inmiddels😔) jaren gevochten tegen ziekte maar hoe ze zong voor haar kids en hoeveel kracht ze daaruit haalde is bewonderenswaardig

5 jaar geleden

Sela=kinga ban sorry zelfde zangeres dat wel. Maar dat is christelijke lied ...
Cd heet trouwens uit liefde ( in goede handen is ook erg mooi, en je bent meer dan een wonder) maar zoals ik zeg je moet ervan houden

5 jaar geleden

Cd heet trouwens uit liefde ( in goede handen is ook erg mooi, en je bent m ...
Dankjewel! Ik ga het luisteren 😊 klinkt heel mooi zoals je het omschrijft!

5 jaar geleden

Ik vind alle Disney classics leuk als slaap lied haha 😍