13 Reacties

5 jaar geleden

Kan je beter een echt boek kopen vind ik ☺️ Aanrader: slaap, baby slaap. Insta: snugglesanddreams

5 jaar geleden

Het boek je baby in een droomritme is een dikke aanrader!

5 jaar geleden

Reactie op Lahuura

Ik vond dat echt een flut boek 🙈

5 jaar geleden

Ik vond de kids wel aardig. Handige schema's! Alleen ik heb meerdere boeken gelezen en vind het verwarrend, want soms gaan ze uit van de uitgerekende datum en soms van geboortedatum 🤷‍♀️ mijn zoontje was 3 weken te vroeg

5 jaar geleden

Oeps..die is hier net binnengekomen

5 jaar geleden

Ik volg ewelina eindelijk slapen op insta. Vind je ook heel veel fijne info vind ik persoonlijk. Overigens hou ik mezelf voor dat echt slaaptrainen pas vanaf 6 mnd aangeraden wordt dus laat het nu allemaal nog lekker los muv slaapsignalen/wakkertijden

5 jaar geleden

Reactie op Lahuura

Geweldig boek. In een week tijd slaapt ze nu geweldig. Ik zou het wel aanraden.

5 jaar geleden

Kan je dat toelichten? Ben wel benieuwd wat je ervan vond

5 jaar geleden

Reactie op Oscar10

Kan je dat toelichten? Ben wel benieuwd wat je ervan vond
Ik heb het van begin tot eind gelezen en vond het heel veel herhaling en heel weinig concrete informatie.

5 jaar geleden

Ik heb het van begin tot eind gelezen en vond het heel veel herhaling en he ...
Idd veel herhaling dat ben ik met je eens. Het boek had de helft dunner kunnen zijn. Alleen de methode werkt voor ons wel.

5 jaar geleden

Reactie op Lynnm

Oeps..die is hier net binnengekomen
Hier hebben wij wel zinvolle informatie uitgehaald... hoefde niet het hele boek te lezen, maar ben dankzij slaapassociaties, ingewerkte wakkertijd en bedrituelen wel een heel stuk opgeschoten!

5 jaar geleden

Ik heb ‘m via een vriendin gehad en gelezen. Mijn dochter gaat wel lekker op de schema’s uit de gids 😊. Staat steeds per fase van leeftijd van je kleine wat de wakkertijd is en adviestijden voor voedingen en slaapjes. Ik vind het een super fijne richtlijn, het geeft mij goede handvaten om je dag voor jezelf en de kleine zo prettig mogelijk in te delen.

5 jaar geleden

Haha! Ik ook! 3 keer hetzelfde met verschillende woorden opschrijven en als ze echter iets nieuws/niet common sense introduceert dan geen goede uitleg wat en hoe..