Ik vond de kids wel aardig. Handige schema's! Alleen ik heb meerdere boeken gelezen en vind het verwarrend, want soms gaan ze uit van de uitgerekende datum en soms van geboortedatum 🤷♀️ mijn zoontje was 3 weken te vroeg
Ik volg ewelina eindelijk slapen op insta. Vind je ook heel veel fijne info vind ik persoonlijk. Overigens hou ik mezelf voor dat echt slaaptrainen pas vanaf 6 mnd aangeraden wordt dus laat het nu allemaal nog lekker los muv slaapsignalen/wakkertijden
Hier hebben wij wel zinvolle informatie uitgehaald... hoefde niet het hele boek te lezen, maar ben dankzij slaapassociaties, ingewerkte wakkertijd en bedrituelen wel een heel stuk opgeschoten!
Ik heb ‘m via een vriendin gehad en gelezen. Mijn dochter gaat wel lekker op de schema’s uit de gids 😊. Staat steeds per fase van leeftijd van je kleine wat de wakkertijd is en adviestijden voor voedingen en slaapjes. Ik vind het een super fijne richtlijn, het geeft mij goede handvaten om je dag voor jezelf en de kleine zo prettig mogelijk in te delen.
Haha! Ik ook! 3 keer hetzelfde met verschillende woorden opschrijven en als ze echter iets nieuws/niet common sense introduceert dan geen goede uitleg wat en hoe..