15 Reacties

2 jaar geleden

Dan zou ik gewoon overgaan na 1 dutje in de middag! Denk dat hij dan geen twee dutjes meer nodig heeft

2 jaar geleden

Mijn dochter gaat sins haar 14de maand al 1 x slapen rond 12.00 a 12.15 naar bed. En dan slaapt ze tot ongeveer 14.30 a 15.00 en hier door slaapt ze s'avonds ook weer lekker ze ligt er dan 19.00 in bed.

2 jaar geleden

Volgens mij is bij mijn zoon rond die periode z’n ochtendslaapje er vanaf gegaan. Maar volgens mij heb je rond de 14 maanden sprong 9. Die was hier enorm pittig. Kan het zijn dat je zoon daar misschien last van heeft?

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Volgens mij is bij mijn zoon rond die periode z’n ochtendslaapje er vanaf g ...
Ik heb dit nog nooit gehad zo erg met een sprong maar deze kan dus heftig zijn

2 jaar geleden

Reactie op JolandaRomy

Mijn dochter gaat sins haar 14de maand al 1 x slapen rond 12.00 a 12.15 naa ...
Ja hij slaapt met 1 x ook 2 a 2.5 uur alleen doen hem rond 7 ook op bed maar dan begint het krijsen zeker 30 tot 45 min en ik troost hem steeds dan is hij stil maar zodra ik weg wil drama

2 jaar geleden

Ja hier, onze heeft het sinds vorige week is bijna 18 maanden. Ging altijd super goed en nu echt krijsen huilen maar zodra je er bent is ze stil. Hier doet ze wel al 1 slaapje.

2 jaar geleden

Reactie op Sanddra

Ja hier, onze heeft het sinds vorige week is bijna 18 maanden. Ging altijd ...
En wat doen jullie laten huilen, er bij blijven

2 jaar geleden

Reactie op Kelly1991

En wat doen jullie laten huilen, er bij blijven
We twijfelen. Momenteel blijven we bij haar tot ze slaapt. Maar ik ben zelf geen fan van deze manier omdat je hier later veel gedoe mee krijgt. Dus twijfelen om gecontroleerd te laten huilen. Dus eerst 2 min dan 4 min dan 8 dan 16 etc. Maar heb er veel moeite mee dat ze zo erg huilt. En hoe doen jullie het? Ik adviseer wel om naar 1 slaapje te gaan dit kan wereld van verschil zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Sanddra

We twijfelen. Momenteel blijven we bij haar tot ze slaapt. Maar ik ben zelf ...
Ja ik doe hem 1 x naar bed nu slaapt goed overdag wel even huilen maar niet zoals savonds ik laat hem huilen ga na 10 min terug steeds uiteindelijk gaat hij liggen en slaapt maar normaal nooit problemen gehad en sliep hij heel makkelijk heel af en toe bij anderen bijv oppas dat hij wel huilde

2 jaar geleden

Reactie op Kelly1991

Ja ik doe hem 1 x naar bed nu slaapt goed overdag wel even huilen maar niet ...
Mijn dochter was een drama slaper vandaar dat ik mijn zoontje laat huilen, want bij mij dochter was dat het enigste wat hielp ook al vindt ik het super moeilijk.zij belande uiteindelijk 2.5 jaar tussen ons in en toen drama om in haar eigen bed te krijgen vandaar dat ik het zo doe bij mijn zoontje nu

2 jaar geleden

Reactie op Kelly1991

Mijn dochter was een drama slaper vandaar dat ik mijn zoontje laat huilen, ...
Ja snap het. Wij waren bij de oudste op gegeven moment 3 uur savonds bezig. Vandaar dat ik ook geen fan ben van het in slaap laten vallen. Hoop dat het een snelle fase is.

2 jaar geleden

Heeft onze zoon rond die leeftijd ook gehad. Was best heftig... wij gingen om de 10 min naar boven om kort te troosten. En wij zijn ook zo rond 14 maand overgegaan naar 1 slaapje

2 jaar geleden

Ik zit net te denken onze had elke keer toen er kiezen kwamen ook onrustige start met het avond slapen. Kan dat het zijn ?

2 jaar geleden

Reactie op Kelly1991

Ja hij slaapt met 1 x ook 2 a 2.5 uur alleen doen hem rond 7 ook op bed maa ...
Misschien ook last van verlatingsangst? Ik herken dat gekrijs ook wel, heb ik ook een periode gehad. Volgens mij wist ik het op een gegeven moment ook echt niet meer en heb ik hem laten krijsen🙈 Nu nog steeds geen stabiele slaper hoor, maar wat ik zelf wel altijd doe ‘s avonds is vertellen dat ik thuisblijf, dat hij lekker gaat slapen en als er iets is ik bij hem kom. Je kunt eens kijken of het helpt om langzaam iets verder weg te lopen en te blijven praten ‘mama is er wel, ga maar lekker slapen’

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Misschien ook last van verlatingsangst? Ik herken dat gekrijs ook wel, heb ...
Verlatingsangst kan ook idd hoop dat het snel over is haha