Hey moeders / vaders
Mijn dochter van bijna 15 maanden is altijd een goede slaper geweest alleen toen zei een paar weken geleden oorontsteking heeft gehad is het dramaa !
Overdag slaapt ze gevarieerd tussen 30 minuten en 2 uur . Ze gaat elke avond om 19:00 naar bed alleen dan word ze snachts wakker en blijft ze huilen brabbelen kruisen z’n ong een uur of 3 tot ze weer slaapt soms moet ik 2 keer melk geven anders slaapt ze niet
Mama is ondertussen kapot heeft iemand misschien tips of tricks wat we kunnen proberen ?
Hier het zelfde.. had er laatst ook een topic over geplaatst. Loopt ze al? Bij ons was het echt een sprong.. toen ze liep was het klaar net of zijn ze daar helemaal druk mee in hun ontwikkeling..
Wij hebben dat ook gehad. Hier is het vanzelf over gegaan. Wij hielden hem wel eens uit bed en even mee naar beneden en lieten hem dan even spelen ( even uit het negatieve zeg maar ). Dit zorgde ervoor dat hij weer rustig werd en na een uur a anderhalf weer flesje en terug naar bed. Dit hielp voor ons heel goed. Niet ideaal om 03:00 snachts maar ik had dat liever dan 2 uur huilen🤭