7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dit laatst ook gehad. Kijk maar eens bij ‘Iemand die dit herkend?’ Is hier vanzelf weer over gegaan trouwens

2 jaar geleden

Hier het zelfde.. had er laatst ook een topic over geplaatst. Loopt ze al? Bij ons was het echt een sprong.. toen ze liep was het klaar net of zijn ze daar helemaal druk mee in hun ontwikkeling..

2 jaar geleden

Weet je zeker dat haar oorontsteking voorbij is? Misschien voor de zekerheid nog eens naar haar oortjes laten kijken door de huisarts?

2 jaar geleden

Reactie op 37Renate37

Hier het zelfde.. had er laatst ook een topic over geplaatst. Loopt ze al? ...
Bij mij was het ook door een sprong idd

2 jaar geleden

Reactie op 37Renate37

Hier het zelfde.. had er laatst ook een topic over geplaatst. Loopt ze al? ...
Ja ze loopt inmiddels pittig rond en brabbelt heel veel dus misschien inderdaad een deel ontwikkeling

2 jaar geleden

Reactie op Hanneke90

Weet je zeker dat haar oorontsteking voorbij is? Misschien voor de zekerhei ...
Ja ze zijn vlak daarna nog nagekeken voor controle en dat zag der goed uit gelukkig !

2 jaar geleden

Wij hebben dat ook gehad. Hier is het vanzelf over gegaan. Wij hielden hem wel eens uit bed en even mee naar beneden en lieten hem dan even spelen ( even uit het negatieve zeg maar ). Dit zorgde ervoor dat hij weer rustig werd en na een uur a anderhalf weer flesje en terug naar bed. Dit hielp voor ons heel goed. Niet ideaal om 03:00 snachts maar ik had dat liever dan 2 uur huilen🤭