24 Reacties
5 jaar geleden
Hoi,
Mijn zoontje ligt in de kamer naast ons sinds deze week. Daarvoor nog bij ons op de kamer. Ik heb geen babyfoon aan. Als hij het er echt niet mee eens is hoor ik hem wel. En zo hoor ik juist niet al die kleine geluidjes (de reden dat hij naar zn eigen kamertje is gegaan)
5 jaar geleden
Bij ons slaapt de baby ook een kamer naast ons. Wij laten haar deur op een keertje en die van ons ook dus kunnen haar nog duidelijk horen. Ik heb wel de babyfoon aan voor beeld en geluid uit. Ze beweegt veel in haar slaap dus zo kan ik zien of ze nog goed ligt. Maar soms is ze ook wakker zonder geluid te maken en dan vind ik het wel fijn om te zien of ze in slaap valt, zo niet dan ga ik wel even naar haar toe om haar in slaap te sussen. Ze heeft namelijk veel moeite om zelf in slaap te vallen.
5 jaar geleden
Ik gebruik ook de babyfoon met beeld en geluid. Wij hebben ook de Luvion. Vind het zelf erg prettig zodat als ik snachts wakker word even snel een blik kan werpen. Hij is namelijk erg beweeglijk in z’n slaap en ligt vaak scheef in z’n bed. Moet wel zeggen sinds ik weer aan t werk ben wordt ik niet meer vaak snachts, om niks wakker 😉alleen dus van het geluid van de kleine man.
5 jaar geleden
Ik heb een babyfoon naast me. Geluid op het zachtste standje (is voor mij genoeg) en scherm licht op bij geluid, maar ligt plat (dus zie ik niet direct) ons meisje maakt namelijk veel kabaal in haar slaap. Daarom ligt ze ook niet meer naast me.
Ik heb de deuren dicht ivm de warmte (bij haar staat een kacheltje op 16°, bij ons kan het goed 12 graden zijn..
5 jaar geleden
Mijn zoontje ligt in zijn eigen kamer en heb een babyfoon met camera naast me staan. Zodat als ik iets hoor niet meteen uit bed vlieg
5 jaar geleden
Hoi hoi
Onze mees slaapt al vanaf week 2 op z’n eigen kamer omdat hij niet in het wiegje wilde slapen
Wij hebben de Luvion grand elite 3 als babyfoon
En deze staat snachts op mijn nachtkastje op het zachts maar wel met beeld
Mees is een buikslaper zo kan ik heel soms nog even spieken maar ik slaap eigenlijk de hele nacht als hij me nodig heeft laat hij wel van zich horen ☺️
5 jaar geleden
Hier ook babyfoon met beeld en geluid aan, ookal ligt ons zoontje in de kamer naast ons vind ik het wel prettig om hem in de gaten te kunnen houden.
5 jaar geleden
Vanaf dag 2 op eigen kamer. Wij hebben de babyfoon snachts uit. Ik word bij n kreuntje al wakker dus we hebben het niet nodig. Ik heb 1 met 2 camera's, heb 1 op de box gericht, dus vooral overdag maken we gebruik van de babyfoon 😊
5 jaar geleden
Onze dochter ligt vanaf dag 1 op haar eigen kamer en we hebben niet eens een babyfoon 🙈 wel beide deuren op een kier
5 jaar geleden
Mijn kleine man slaapt af en aan in zijn eigen kamer. Bij slechte nachten leg ik hem in de wieg bij ons zodat ik niet telkens heen en weer hoef te lopen. Als hij in zijn eigen kamer ligt heb ik de deuren op een kier (kamers tegenover/naast elkaar) ik kan het scherm van de Alecto babyfoon uitzetten en dat gaat dan weer aan bij geluid. Meestal hoor ik hem al voor de babyfoon aanspringt, maar vooral met in slaap vallen vind ik het fijn de babyfoon even in de gaten te kunnen houden.
5 jaar geleden
Ons meisje lag vanaf 8 weken op der eigen kamertje. Eerste dagen tijdens omde overgang met babyfoon geslapen maar die na 2 dagen ook achterwegen gelaten. Was zelf een keer dat me vriend wakker was en ik nog lag te slapen en dat die zei dat ik bij der eerste geluidje al opstond hahaha... bevalt prima zo slaap zelf ook echt heel veel beter nu
5 jaar geleden
Ik heb deze, staat bij mij op het nachtkastje. Als de kleine huilt slaat hij aan anders staat hij op stand-by. Je kan hem zelf instellen of je bij kleine geluidjes of echt huilen al wilt laten aanslaan.

5 jaar geleden
Ik heb een babyfoon op mn nachtkastje staan, zet het geluid op de laagste stand. Wij slapen op zolder, dus heb het wel echt nodig. Ze slaapt pas sinds een paar dagen op dr eigen kamer (is 11 weken), ik word alleen wakker als ze honger heeft, daar werd ik ook alleen wakker van toen ze nog op onze kamer lag. Ik kan het beeld niet uitzetten, maar we hebben er geen last van.