6 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoon drinkt ook geen thee. En water gaat momenteel ook moeizaam. Wat ik wel eens doe, is een heel klein drupje siroop in z’n beker doen en dat aanlengen met water. Eigenlijk drinkt hij dan gewoon water🙈 en dat drinkt hij wel op.

2 jaar geleden

Ik geef ranja, beter dan niets😅

2 jaar geleden

Hier geen ervaring mee. Water mee een smaakje maken? Knijpfruit appelmoes etc krijgen ze op die manier extra vocht binnen. Zelf staat bij mij altijd een fles met water. Overdag pakt ze het wat minder maar vaak naar het avond eten toe pakt ze het uit haar zelf omdat ze gewoon dorst heeft.

2 jaar geleden

Ik gaf inderdaad voorheen dunne roosvicee de hele dag. Maar het consultatiebureau zei toen dat dat heel slecht voor de tanden is, om zoet drinken de hele dag door aan te bieden. Ondanks dat ik dus al had verteld hoe slecht hij drinkt. (toen dronk hij alles bij elkaar maar 1 glas op een dag, dus er is vooruitgang 😅) Dus geven we hem dat nu alleen nog maar bij de lunch. Hij lijkt buiten de eetmomenten om ook geen dorst te hebben, wat ik me niet kan voorstellen. Zijn beker staat de hele dag binnen zijn handbereik, dat wel.

2 jaar geleden

Hier drinkt ze dus graag glazen van anderen leeg. Dus mijn glas, of een eigen nieuwe gewone beker, een kopje van haar serviesje.. op die manier krijgt ze toch beetjes binnen. Maar grote drinker is het nooit. Maar geef daaarom wel nog drie flesjes melk maar dan flink aangelengd met water.

2 jaar geleden

Reactie op lsje88

Hier drinkt ze dus graag glazen van anderen leeg. Dus mijn glas, of een eig ...
Haha ja herkenbaar. Hij moet altijd hebben wat wij hebben. Dus zo krijgt hij inderdaad ook nog wat binnen. Helaas heb ik regelmatig een koortslip en moet hij dan weer uit zijn eigen glas drinken. Dan wel een glas, net als ik, dat gaat beter 😅