8 Reacties

2 jaar geleden

Nooooo wat zielig! Geen ervaring, maar veel beterschap voor de kleine man! 💖

2 jaar geleden

Aaahw heel veel beterschap met je kleine man. Hier helaas 😔 mijn zoontje heeft osteo genesis inperfecta en de kans op breuken is dus zeer groot. Wat mij opvalt is dat als mijn zoontje tje een breuk heeft hij zich heel snel weet aan te passen aan de situatie en vind hem zo enorm stoer. Ik kan alleen zeggen dat heel veel kroelen en kusjes geven, en hij mag wat uitzoeken in de speelgoed winkel omdat hij zo dapper is bij de dokter. Sterkte met je zoontje

2 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Nooooo wat zielig! Geen ervaring, maar veel beterschap voor de kleine man! ...
Dank je wel!!

2 jaar geleden

Reactie op Eskimotje1

Aaahw heel veel beterschap met je kleine man. Hier helaas 😔 mijn zoontje h ...
Dank je wel! Maar dat is ook wel pittig zeg als de kans op breuken zeer groot is! Vooral op deze leeftijd, rennen, klimmen etc… Enne, ik zal hem extra veel knuffelen🥰

2 jaar geleden

Reactie op Eskimotje1

Aaahw heel veel beterschap met je kleine man. Hier helaas 😔 mijn zoontje h ...
Heb jij ook tips over hoe ik hem het beste in z’n bed kan leggen? Of naja, eigenlijk eruit halen? Erin gaat nog wel, maar eruit is echt drama… het is echt brullen hier😢

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Heb jij ook tips over hoe ik hem het beste in z’n bed kan leggen? Of naja, ...
Of het echt een tip is weet ik niet maar hoe ik het zou doen is net al toen hij baby was uit zijn bedje tillen dat het gewicht zoveel mogenlijk verdeeld word. Want als je hem zou pakken onder de okseltjes en verticaal zeg maar ( hoop dat je snapt wat ik bedoel) denk ik wel dat er druk op het steutelbeentje komt. Dus ik zou het doen met arm onder zijn nekje en arm onder het kontje en dan horizontaal eruit halen. Heb je wel pijnstilling gekregen? Zo sneu! Hoop zo voor hem dat het snel heelt en minder pijnlijk is.

2 jaar geleden

Reactie op Eskimotje1

Of het echt een tip is weet ik niet maar hoe ik het zou doen is net al toen ...
Hij mag paracetamol 3x per dag. En idd, ik had zelf idd ook al de babymanier gehanteerd. Onder z’n oksels leek mij ook al niet zo’n goed plan. Dus hij heeft geluk, hij mag de komende dagen op de bank eten😉

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Hij mag paracetamol 3x per dag. En idd, ik had zelf idd ook al de babymanie ...
Hoe je het ook doet, je doet het goed mama, 🥰