Slijmpropje verloren tijdens plassen

Sem21
5 maanden geleden
Volgen
Ik ging net plassen en tot mijn grote schrik lag er ineens een slijmpropje in de wc. Ik.moet om 1300 bij de verloskundige zijn spoed. 😩
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
Muisje98
4 maanden geleden
Hoe is het afgelopen? Hoe ver ben je?
  • Rapporteren
Sem21
4 maanden geleden
Reactie op Muisje98
Hoe is het afgelopen? Hoe ver ben je?
Niks aan de hand waarschijnlijk gewoon afscheiding. Het zag er tip top uit, dooierzakje is ookal ontwikkeld. Ben vandaag 5 weken en 4 dagen. Heb mn echo van volgende week verzet naar 5 maart omdat het er volgdnde week woensdag om zal hangen of het hartje klopt omdat ik dan 6 weken en 3 dagen ben en het hartje klopt ongeveer vanaf 6,5 week soms dagje eerder soms later. Dus om onzerkeheid te voorkomen verzet naar 5 maart. Ben al super gerust gesteld en alles zag er echt prachtig uit
  • Rapporteren
Muisje98
4 maanden geleden
Reactie op Sem21
Niks aan de hand waarschijnlijk gewoon afscheiding. Het zag er tip top uit, dooierzakje is ookal ontwikkeld. Ben vandaag 5 weken en 4 dagen. Heb mn echo van volgende week verzet naar 5 maart omdat het er volgdnde week woensdag om zal hangen of het hartje klopt omdat ik dan 6 weken en 3 dagen ben en het hartje klopt ongeveer vanaf 6,5 week soms dagje eerder soms later. Dus om onzerkeheid te voorkomen verzet naar 5 maart. Ben al super gerust gesteld en alles zag er echt prachtig uit
Ohh super fijn! 🥰
  • Rapporteren