46 Reacties

5 jaar geleden

Wij zorgen er voor dat we steeds sandwiches in huis hebben, gemakkelijk mee te nemen samen met een pakje beleg 😊

5 jaar geleden

Krentebollen?
Ik weet ook echt niet wat ik al mee moeten nemen? Je moet niet zwaar eten dus dan zal je iets simpels moeten kiezen... Maarja van een koekje krijg ik geen energie 😂

5 jaar geleden

Liga heeft sinds kort proteïne musli repen zijn houdbaar en daar kan je wel op teren

5 jaar geleden

Nootjes, granenrepen

5 jaar geleden

En als je in het ziekenhuis ligt kan man lief vast wel even weg om naar een supermarkt te rijden voor een kleine snack

5 jaar geleden

Dextro? Denk dat je niet veel trek hebt maar wel energie nodig hebt...

5 jaar geleden

Bij mijn eerste twee kids tijdens de bevalling totaal niet bezig geweest met eten. Na de bevalling had ik pas honger als een paard. Het lastige is dat je niet weet wanneer de bevalling gaat beginnen. Voor thuisbevalling zou ik bijvoorbeeld Noodles, soep en afbakstokbrood in huis halen. Voor ziekenhuisbevalling kun je noodles meenemen. Water koken kunnen ze op elk tijdstip. :-) Succes iedereen met het bedenken van de snacks

5 jaar geleden

Ik had echt nergens trek in. Het enige wat ik af en toe nam was inderdaad Dextro. En appelsap. Puur voor de suikers. Pas de dag na de geboorte had ik weer wat eetlust. Misschien heb je er wat aan 😊

5 jaar geleden

Eierkoek?

5 jaar geleden

Ik denk niet dat je heel veel wilt eten 😉 hier een doosje ontbijtkoek repen in de tas. In het ziekenhuis mag je ook altijd een boterham mee eten bijv, dus ik zou je daar geen zorgen over maken!

5 jaar geleden

Muesli repen, zakje chips, popcorn. Verder heeft het ziekenhuis meestal wel koffie, thee, koekjes en simpele broodjes in een keukentje klaarstaan. Vergeet ook vooral niet dat ook je partner wat te snacken nodig gaat hebben.

5 jaar geleden

Ik heb een pak tucjes, liga, ontbijtkoekjes en dextro in de tas zitten. En een bidon om water in te doen.

5 jaar geleden

Ik heb van die belvita ontbijtkoeken koeken gehaald en dextro. Voor de rest zie ik het wel denk ik :)

5 jaar geleden

Bij beide bevallingen totaal niet bezig geweest met eten. Drinken eigenlijk ook niet. Enige wat naar binnen ging waren wat dextros. Had wel sultanas, en vitamine water bij me... Vooral die laatste ging op na het bevallen... Had zo'n dorst. Partner eigenlijk niet opgelet of hij wel wat dronk en at 🙈.

5 jaar geleden

Haha ik ben om 19.00 uur savonds ingeleid, we hadden toen nog niet gegeten. Mijn vriend heeft nog een pizza besteld en laten bezorgen in het ziekenhuis want het restaurant was al dicht. Toen we bestelden was ik er van overtuigd dat ik ook nog wel wilde eten, maar toen de pizza kwam zat ik al in de weeën en was eten het laatste waar ik aan dacht 😂 heb totaal geen honger gevoeld, de gehele bevalling tot half 5 snachts. Volgende ochtend gegeten als een bouwvakker overigens 😜 Maar de sultana's etc zaten nog onaangeraakt in het koffertje hoor.

5 jaar geleden

Ik kies een beetje voor krachtvoer.. Bouillon/ cup a soup, ongezouten nootjes, ontbijtkoek, sportdrank.. Maar natuurlijk ook wat chocolade haha. Verder neem ik mijn eigen theezakjes mee, keuze in het ziekenhuis wat betreft thee kan beperkt zijn.. Al stop ik het niet voor mijzelf in de koffer, mijn man heeft er vast ook wat aan.

5 jaar geleden

Snelle Jelle/ ontbijtkoek & mueslirepen hier in de tas :)

5 jaar geleden

Zakjes knijpfruit, ontbijtkoek, liga neem ik mee

5 jaar geleden

Bananen!