Snap hier niks van

Truusje
2 maanden geleden
Volgen
Help.. waarom is de test lijn een klein stukje gekleurd?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
irismama
2 maanden geleden
Zou morgen een andere test doen als ik jou zou zijn..
  • Rapporteren
Truusje
2 maanden geleden
Ja..dat ga ik ook wel doen. Dankje voor reageren
  • Rapporteren
irismama
2 maanden geleden
Reactie op Truusje
Ja..dat ga ik ook wel doen. Dankje voor reageren
En? Heb je opnieuw getest?
  • Rapporteren
Truusje
2 maanden geleden
Nee nog niet.. manlief liep in de weg. Wil hem deze keer verrassen met eventuele zwangerschap. Misschien dat ik het in de middag test maar beter met ochtendurine
  • Rapporteren
irismama
2 maanden geleden
Reactie op Truusje
Nee nog niet.. manlief liep in de weg. Wil hem deze keer verrassen met eventuele zwangerschap. Misschien dat ik het in de middag test maar beter met ochtendurine
Ja als het nog vroeg is dan is ochtend urine wel t beste. Spannend! Hoever in je cyclus ben je?
  • Rapporteren
Truusje
2 maanden geleden
Nod is over 4 dagen. Tenminste als ik uitga van mijn vorige cyclus. Ben nogal onregelmatig. Die keer daarvoor duurde mijn cyclus 28 dagen en dan zou ik 1 dag overtijd nu zijn..
  • Rapporteren
Ingridb-24
2 maanden geleden
Reactie op Truusje
Ik had gisterochtend nog negatief en gistermiddag positief.. Ik heb gevoel dat dat niet uitmaakt
  • Rapporteren
Truusje
2 maanden geleden
Is ook misschien mijn eigen angst... Gefeliciteerd!
  • Rapporteren
irismama
2 maanden geleden
Reactie op Truusje
Nod is over 4 dagen. Tenminste als ik uitga van mijn vorige cyclus. Ben nogal onregelmatig. Die keer daarvoor duurde mijn cyclus 28 dagen en dan zou ik 1 dag overtijd nu zijn..
Irritant is dat he onregelmatige cycli dat had ik ook.. bij mij 36 dagen heel normaal... ga je morgen dan opnieuw testen? Dan zou je wel resultaat moeten hebben denk ik
  • Rapporteren