3 Reacties

één maand geleden

Ja bent absoluut niet de enige! Hier ook bijna 4 en 1,5, het is zeker genieten met ze.... maar soms ook zeer zeker niet 🤣😭

één maand geleden

Constant verzorgen, emoties reguleren, huishouden, agenda’s bijhouden… Het gaat je niet in de koude kleren zitten. Hier eentje van vier en een. En ik werk ernaast nog, mijn man is 4 dagen aan het werk. Dus dat scheelt misschien. Maar ook ik word soms knetter. Ik snap heel goed dat je het even van je afschrijft. Het is heel erg herkenbaar. ❤️

één maand geleden

Ik weet heel goed hoe je je eigen voelt , Ik heb er 1 van bijna 4 en 1 van 4 maanden het zijn beide meiden en ik ben heel trots op ze me oudste heeft extra aandacht nodig dus soms ook zwaar ze gaat nog niet naar school als ze 4 is want ze gaat naar een speciale opvang 3 keer in de week en ze vinden haar er niet klaar voor . Ik ben altijd avontuurlijk geweest en ging naast me werk ook vaak een weekend weg zonder plannen maar sinds ik huismoeder ben geworden eigen keuze is het soms zwaar Ik heb altijd wel een kind die me aandacht wil of ik ben bezig met het huishouden en dan verlang ik naar de tijd dat ik de vrijheid had . Ik ga sinds kort 4 keer in de week sporten op maandag ,woensdag ,vrijdag en zaterdag allemaal in de ochtend door de weeks gaat de kleine mee daar is een opvang en het is heerlijk om heel even tijd voor mezelf te hebben en even me hoofd leeg te kunnen maken . Moeder zijn is niet makelijk en de ene keer is het genieten en zou je niets anders willen en soms is het even veel vooral als je kind in het openbaar de boel bij elkaar schreeuwd . Je bent echt niet alleen in dat gevoel