37 Reacties

4 jaar geleden

Hey diane, hier precies hetzelfde. Afgelopen week meerdere testen gedaan en allemaal positief. Nog steeds in een soort staat van het niet kunnen geloven. Ik ga morgen maar bellen aangezien ik nu al een paar dagen echt over tijd ben maar vind het ook erg spannend. Bij elk krampje voel ik weer spanning.

4 jaar geleden

Ja spannend he? Terwijl ik de afgelopen week bij die aanhoudende krampjes juist dacht: zal het? En nu het inderdaad zo blijft, vind ik die krampjes doodeng.

4 jaar geleden

Reactie op siobhan1995

Hey diane, hier precies hetzelfde. Afgelopen week meerdere testen gedaan en ...
Hoop dat het allemaal netjes blijft plakken en we in oktober gebroken nachten tegemoet gaan 😊❤️

4 jaar geleden

Reactie op Zelda91

Ja spannend he? Terwijl ik de afgelopen week bij die aanhoudende krampjes j ...
Ja ik herken het zo goed. Ik voelde het ook erg vroeg al aan en nu merk ik dat ik me toch constant een soort van zorgen maak. Doen de krampen bij jou pijn of is het gewoon gevoelig? Ik heb er soms best vervelende tussen zitten vooral nu ik veel moet hoesten door een verkoudheid, dat geeft nog meer stress.

4 jaar geleden

Reactie op siobhan1995

Ja ik herken het zo goed. Ik voelde het ook erg vroeg al aan en nu merk ik ...
Meestal gewoon gevoelig, af en toe een vervelende steek. Maar echt pijnlijk kan ik ze niet noemen.

4 jaar geleden

Reactie op Zelda91

Meestal gewoon gevoelig, af en toe een vervelende steek. Maar echt pijnlijk ...
Nee precies, gewoon even zo’n ahh moment. Het is ook allemaal erg spannend

4 jaar geleden

Reactie op Zelda91

Hoop dat het allemaal netjes blijft plakken en we in oktober gebroken nacht ...
Hoop het ook❤️

4 jaar geleden

Ja vind dit echt een vreselijk zenuwachtig moment. Is ook de eerste keer voor mij. & ik had vorige week maandag spontaan getest en bleek ik lichte streepjes te hebben. Clear blue test gedaan 1-2 weken telt voor -> ×3a 4 weken× vervolgens gisteren Clear blue nog keer getest stond 2-3 telt voor -> ×4 a 5 weken× Ik vind dit echt een zenuwsloopend moment... Word met de dag erger... Die onzekerheid zit het goed. Ik had vorige week donderdag mn eerste echo was vrijweinig te zien. A.s. donderdag mag ik terug. Omdat het zo zenuwsloopend is mag ik tot we zekerheid hebben elke week komen. Maar wat een stom en frustreerend moment is dit zeg .. Denken jullie er ook zo over?

4 jaar geleden

Reactie op Sabpat2020

Ja vind dit echt een vreselijk zenuwachtig moment. Is ook de eerste keer vo ...
Ja herkenbaar! Zou het liefst nu een echo plannen, maar weet ook dat 't weinig nut heeft. Enige wat erop zit is geduldig wachten en hopen ben ik bang. Ondertussen ben ik wel uitgehongerd en dan weer misselijk, dus er is in elk geval iets druk bezig! Wil in elk geval voor mijn vakantie begin maart een echo plannen, ga met mijn schoonouders op vakantie en dat kunnen we echt niet een week voor ons houden 😂

4 jaar geleden

Reactie op Zelda91

Ja herkenbaar! Zou het liefst nu een echo plannen, maar weet ook dat 't wei ...
Bij mij is het niet een groot geheim. Achteraf denk bij mezelf waarom heb ik het aan bepaalde mensen vertelt Maaar das leer voor de volgende keer. Maak meer druk om zit het goed gaat het goed... Ik voel op vele momenten niet zo heel veel. En dan is het ongeloofwaardig is het echt zo dat ik zwanger ben... Groeit het of doet het wat moet doen, zit het op de juiste plek word Gek...

4 jaar geleden

Reactie op Sabpat2020

Ja vind dit echt een vreselijk zenuwachtig moment. Is ook de eerste keer vo ...
Het is ook allemaal erg spannend. Ik ga straks bellen voor een afspraak en kan nog steeds niet geloven dat dit mijn leven is nu. Heb je verder bepaalde symptomen waar je last van hebt?

4 jaar geleden

Reactie op siobhan1995

Het is ook allemaal erg spannend. Ik ga straks bellen voor een afspraak en ...
Heel heel af en toe steken in mn buik. Opgeblazen buik, veel plassen ... succes! ♡

4 jaar geleden

Reactie op Sabpat2020

Heel heel af en toe steken in mn buik. Opgeblazen buik, veel plassen ... su ...
Ja die steken/krampen heb ik ook. Ben toevallig ook nog verkouden dus constant aan het hoesten, helpt niet mee haha. En het constant plassen is echt een ding nu! Jij ook heel veel succes! ☺️

4 jaar geleden

Reactie op siobhan1995

Ja die steken/krampen heb ik ook. Ben toevallig ook nog verkouden dus const ...
Ja verkouden had ik meer week geleden. Maar ben nog steeds ni vanaf en hoesten ook indd. Ja heel erg bedankt ! ♡

4 jaar geleden

Reactie op siobhan1995

Het is ook allemaal erg spannend. Ik ga straks bellen voor een afspraak en ...
Maar ik denk dat wij even ver zijn qua zwangerschap, ik ben zelf halve wege december gestopt met de pil. Ik ben ontiegelijke snel vruchtbaar.. nou hopen dat het goed zit. Oh ja en me maag rommeld veel...

4 jaar geleden

Reactie op Sabpat2020

Maar ik denk dat wij even ver zijn qua zwangerschap, ik ben zelf halve wege ...
Ja ik zou uitgerekend zijn rond 8/9/10 oktober volgens de berekening. Heb mn spiraal er in november uit laten halen en we probeerden het eigenlijk niet eens maar het was gelijk raak dus ik snap je helemaal! Ja dat maag rommelen heb ik ook en al echt moe maar niet goed kunnen slapen.

4 jaar geleden

Reactie op siobhan1995

Ja ik zou uitgerekend zijn rond 8/9/10 oktober volgens de berekening. Heb m ...
Okeoke van welk jaartal ben je? Ligt miss ook aan dr leeftijd. Ik ben van 1992, maar heb die zooi vanaf me 15 gebruikt. En binnen twee weken raak. Gek is dat he

4 jaar geleden

Reactie op Sabpat2020

Okeoke van welk jaartal ben je? Ligt miss ook aan dr leeftijd. Ik ben van 1 ...
1995. Ja iedereen in mn familie was makkelijk zwanger maar durfde er niet vanuit te gaan. We wilden het al wel maar hebben vorig jaar een huis gekocht dus de timing was constant een ding. Ik ook jaren aan de pil en laatste anderhalf jaar spiraal, was de hormonen zo zat en eigenlijk gelijk de eerste normale cyclus zwanger. Voelt gewoon ongeloofwaardig haha

4 jaar geleden

Voor mij is het ook de eerste keer, super spannend! Aankomende donderdag ben ik 5 weken. Maar ik ben ook bang met ieder krampje dat ik voel. Inmiddels was ik een beetje aan de krampen gewend maar vannacht toen ik naar de wc moest schrok ik omdat mn borsten minder gevoelig aanvoelden. En leken de krampen meer op ongesteldheidskrampen dan de andere krampen die ik eerder had. Vandaag dus weer enorm in onzekerheid en heb vannacht alleen maar liggen piekeren over een miskraam. Tot nu toe geen bloedverlies maar ik verwacht het elk moment stom he. Misschien is er niks aan de hand maar ik houd er gewoon nog rekening mee dat het mis kan gaan. Daarom maak ik me de afgelopen week meer zorgen dan dat ik ervan heb kunnen genieten. Vervelend dat je zelfs na een positieve test zo in onzekerheid kunt zitten! Was het maar vast een paar weken verder haha. Bleghhhh. Hoop maar dat we straks gewoon lekker in oktober moeder worden!

4 jaar geleden

Reactie op siobhan1995

Ja ik zou uitgerekend zijn rond 8/9/10 oktober volgens de berekening. Heb m ...
Super herkenbaar!! Ik ook in november mijn spiraal eruit gehaald en we hadden afgesproken, we zien wel hoe het loopt! Rond 11 oktober uitgerekend. Ik sliep ook even heel slecht, maar was ook wat grieperig met veel hoesten en had zere spieren. Dus hebben magnesium gehaald en slaap echt een stuk beter. De spierpijn is ook weg. Dus probeer magnesium, bij mij werkte het!