37 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op minkeroosma

Super herkenbaar!! Ik ook in november mijn spiraal eruit gehaald en we hadd ...
Thanks voor de tip. Ja echt de hele week al grieperig en zoveel hoesten en dan draait mijn brein overuren door de krampen die er dan bij komen. Het slapen is de laatste 2 nachten beter maar nog steeds erg vroeg wakker en gewoon constant moe haha. Wanneer heb jij je eerste afspraak?

4 jaar geleden

Reactie op Sabpat2020

Bij mij is het niet een groot geheim. Achteraf denk bij mezelf waarom heb i ...
Bij mij weet een vriendin het omdat we een feestje op de planning hadden, dat leek me toch niet heel handig. De rest wil ik het nog niet vertellen voor 't geval het mis gaat. Dan wil ik niet weer iedereen af moeten gaan dat 't toch niet zo is en ik wil mijn ouders eventueel verdriet besparen, mocht 't niet goed gaan. Hier trouwens ook in 1 keer raak.. November gestopt met de pil, toen nog een tijdje met condooms gedaan. Nu 1 keer niet, met het idee: dat zal wel loslopen. Eeehhhh 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Loeb89

Voor mij is het ook de eerste keer, super spannend! Aankomende donderdag be ...
Ik zei het vanochtend nog tegen mijn vriend dat ik me er zo over verbaas dat je je gelijk vanaf dag 1 na zo’n positieve test zorgen maakt. Hoop zo dat het blijft zitten. Ik ben ook bij elke keer plassen weer ongerust of ik bloed zie maar tot nu toe gelukkig nog helemaal niks. Het wachten voelt nu erg lang haha

4 jaar geleden

Reactie op Zelda91

Bij mij weet een vriendin het omdat we een feestje op de planning hadden, d ...
Hier alleen mijn beste vriendinnetjes (ze zien me regelmatig en aangezien plassen nu een constante activiteit is kon ik het niet achterhouden haha) en mn moeder, die rook het aan me volgens mij haha. Zij wist het bijna eerder dan ik

4 jaar geleden

Reactie op siobhan1995

Thanks voor de tip. Ja echt de hele week al grieperig en zoveel hoesten en ...
Ik heb mijn tweeeede a.s. donderdag! Ze konde vorige week niet heel veel zien.

4 jaar geleden

Reactie op Sabpat2020

Ik heb mijn tweeeede a.s. donderdag! Ze konde vorige week niet heel veel zi ...
Aahh zo spannend, ben benieuwd of je dan wel iets ziet. Ik heb straks mijn eerste afspraak, heb wat fysieke complicaties dus moest eerst langs de huisarts maar vind het allemaal zo spannend. Mn vriend kan ook niet mee vanwege werk dus moet ook nog alleen haha

4 jaar geleden

Kon me niet inhouden, maar dit ziet er toch goed uit zou ik zeggen. Bovenste is vandaag. Dat ik 7 uur vanmorgen Pringles in bed zat te eten lijkt me ook een goed teken 😂 plassen valt hier nog mee, maar ik heb me toch een honger joh!

4 jaar geleden

Reactie op Zelda91

Kon me niet inhouden, maar dit ziet er toch goed uit zou ik zeggen. Bovenst ...
Haha ziet er zeker goed uit. Haha die honger herken ik, het lastige is dat ik zo verkouden ben dus niks proef dus eten is niet eens leuk nu.

4 jaar geleden

Reactie op siobhan1995

Haha ziet er zeker goed uit. Haha die honger herken ik, het lastige is dat ...
Oh dat is echt wel balen ja! Enorme honger, maar alles smaakt naar karton?

4 jaar geleden

Reactie op Zelda91

Oh dat is echt wel balen ja! Enorme honger, maar alles smaakt naar karton? ...
Haha ja dat dus. Heb alleen geen zin in zwaar voedsel, heb al 4 dagen ontbeten met salade 😂 mijn vriend blijft maar salade maken

4 jaar geleden

Reactie op siobhan1995

Haha ja dat dus. Heb alleen geen zin in zwaar voedsel, heb al 4 dagen ontbe ...
Hahahaha ja herkenbaar. Ik wil vooral hartig, maar in kleine hoeveelheden. Normaal ben ik enorm van de zoetigheid, maar daar word ik nu niet heel blij van. Zo maf dit!

4 jaar geleden

Reactie op Zelda91

Hahahaha ja herkenbaar. Ik wil vooral hartig, maar in kleine hoeveelheden. ...
Ja zo herkenbaar, vriendinnetje kwam met chocola aan zetten en had er voor de verandering gewoon echt geen zin in haha.

4 jaar geleden

Reactie op Loeb89

Voor mij is het ook de eerste keer, super spannend! Aankomende donderdag be ...
Ja dat heb ik ook hoor. Ik voel echt idioot vaak aan m’n borsten of ze nog pijn doen. Omdat het allemaal zo onwerkelijk is wil je constant bevestiging. Die weken tot de eerste echo zullen lang duren 😂

4 jaar geleden

Reactie op kellyS

Ja dat heb ik ook hoor. Ik voel echt idioot vaak aan m’n borsten of ze nog ...
Dat heb ik ook, zo herkenbaar!!

4 jaar geleden

Heel herkenbaar allemaal!! Ben ook in volle spanning of alles nu wel goed gaat. Afgelopen juli was ik in 1x zwanger. Dat hadden we totaal niet verwacht. Was de 1e periode goed misselijk vanaf week 5 á 6. Dus ik hou er rekening mee dat dat wel op de loer ligt. Bij controle van 18 weken (30 okt.) bleek onze uk al kleine 4 weken overleden te zijn. Was een heftige tijd! Maar we konden het snel al een plekje geven samen💙. In tussentijd geen anticonceptie gebruikt. En nu precies 3 maand later (30 jan.) had ik een positieve test. We zijn dolblij.. Maar ook angstig. Of we nu ons echt wel kunnen verheugen op oktober.. 21 februari de 1e echo. Laat de weken maar snel voorbij gaan.

4 jaar geleden

Reactie op kellyS

Ja dat heb ik ook hoor. Ik voel echt idioot vaak aan m’n borsten of ze nog ...
Hahahahah dat doe ik ook constant 😅 dacht dT ik de enigste was

4 jaar geleden

Hahahahah dat doe ik ook constant 😅 dacht dT ik de enigste was
Hier ook één die het doet hahaha🙈