17 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft laatst een muziek tafel gekregen ( met xylofoon en trommel etc) helemaal blij mee!

2 jaar geleden

Bij ons doet het houten theesetje wonderen. Kan er goed alleen en samen mee spelen. Ook het playmobil 123 huis is een hit.

2 jaar geleden

Reactie op Fro

Mijn zoontje heeft laatst een muziek tafel gekregen ( met xylofoon en tromm ...
Leuk! Ik zag laatst zo'n speelgoed piano bij de Action, die overwoog ik maar ik wist niet of zelf muziek maken nu al leuk is. Ze heeft wel een sambabal en tamboerijn, maar daar doet ze weinig mee. Ik ga er eens naar kijken!

2 jaar geleden

Reactie op Johannas

Bij ons doet het houten theesetje wonderen. Kan er goed alleen en samen mee ...
Wij hebben de tante jet theeset en die vind ze inderdaad wel leuk! Zij schenkt het in en ik moet het 'opdrinken' 😜 Dat playmobil huis kende ik nog niet. Die 1.2.3 serie helemaal niet eigenlijk, ziet er leuk uit.

2 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Wij hebben de tante jet theeset en die vind ze inderdaad wel leuk! Zij sch ...
Hier zijn we fan, want alles is echt veilig en leuk.

2 jaar geleden

Little people (hebben wij van mijn broer gekregen nu zijn kids daar te groot voor zijn): boerderij, ark van noach en de school (zitten ook actie-reactie onderdelen bij, later kan het ook mooi bij fantasiespel aansluiten). Daarnaast toet-toet auto's, keukentje met pannetjes die veel lawaai kunnen maken... succes 🙃🙂

2 jaar geleden

Muziek maken vindt ze leuk. Wij hebben een poppenwiegje en daar doet ze haar pop en knuffels lekker instoppen. Sowieso vindt ze haar pop geweldig. En puzzelen. Ook een keukentje met thee servies

2 jaar geleden

Onze meid is groot fan van puzzels. Van die houten insteekpuzzels kan ze als de beste

2 jaar geleden

De toettoet autos en zoefzoef dieren zijn hier favoriet. Kan hij uren mee zoet zijn...

2 jaar geleden

Bedankt voor de ideeën! Ik ga er eens naar kijken. Een keukentje hebben we. Vond ze in het begin heel leuk, maar omdat ze niet kan staan kan ze alleen bij de deurtjes. Dat vind ze ondertussen niet meer zo boeiend. Misschien moet ik er maar eens wat anders in leggen.. 🤔 Wij hebben er naast 2 pannetjes met spatel snijfruit in liggen en een houten broodrooster met toebehoren. Wat hebben jullie er in? Ik heb net bij de Action in ieder geval een 'keyboard' voor peuters gekocht zodat ze muziek kan maken (ben benieuwd) en een magisch tekenbord! Leek me ook praktisch voor in de auto.

2 jaar geleden

Knopjespuzzel! En stickerboekjes van de action. Toet toet auto's.

2 jaar geleden

Hier zijn poppen favoriet. Die geeft ze dan een flesje en wil ze aan en uitkleden (alleen uitkleden en wij al a minute weer aankleden 😂). Maar ook duplo en we wisselen regelmatig af daardoor blijft het wel leuk.

2 jaar geleden

Mijn dochter vind het Piratenschip van Vtech geweldig 😁

2 jaar geleden

Mijn dochter is helemaal druk juist met het keukentje van de Ikea en hapjes geven aan ons en aan de pop. Verder speelt ze veel met blokjes van Nijntjes. Dan stapelt ze de blokjes op en maakt ze een toren. Als je dochter heel gek is en goed in de fijne motoriek is zo’n magnetisch tekenbord wel leuk! Zo’n eentje waarmee je de tekening weg kan schuiven. Dat is hier helemaal een hit 🥰

2 jaar geleden

Misschien suf, maar... Je kunt ook geen speelgoed geven maar gewoon dingen uit het huis. Onze kleine man kan zich bijvoorbeeld héél goed vermaken met was in en uit de mand doen, hetzelfde met knijpers. Ook op een ton slaan en dat soort dingen vindt hij helemaal geweldig. Bij normaal speelgoed gaat het hier echt in fases. Nu is hij gek van zijn bal en puzzel bijvoorbeeld.

2 jaar geleden

Reactie op Sesame

Misschien suf, maar... Je kunt ook geen speelgoed geven maar gewoon dingen ...
Dat is niet suf hoor, juist heel goed en leerzaam! Dat proberen wij vanaf kleins af aan ook al veel te doen. Toen ze wat jonger was gaf ik haar bijvoorbeeld bakjes en een pollepel, nu helpt ze vaak mee met het huishouden. Zij stoft dan ook met een swiffertje of stofdoek in haar hand, mag de kleding in de trommel van de wasmachine gooien of de schone sokken in de la doen (en eruit halen haha), bestekmandje leeghalen dat soort dingen. Ik merkte alleen dat als ik haar speelgoed gaf ze er niet echt meer mee speelde en ze zelf ook niets meer uit de kast pakte behalve boekjes terwijl ze eerst toch echt wel 'even' kon spelen en graag in haar kastje rommelde om speelgoed te pakken. We hebben gisteren samen wat nieuwe dingen gekocht bij de Action en dat wakkert het spelen nu al weer flink aan! Ze was gewoon toe aan iets nieuws denk ik..

2 jaar geleden

Reactie op Sesame

Misschien suf, maar... Je kunt ook geen speelgoed geven maar gewoon dingen ...
Mijn zoon heeft laatst idd ook tijden gespeeld met 2 pannen en deksels en een vork.