13 Reacties
2 jaar geleden
Onze zoon speelt alleen echt met auto's. Rold te dan de hele kamer door en gaat er achteraan maar gooit er ook nog regelmatig mee. Hij heeft net een duplo trein gekregen maar dat snapt hij nog helemaal niet
2 jaar geleden
Ons zoontje is helemaal gek op auto's, als het kan loopt ie er de hele dag mee te spelen. Kruipend over de vloer dat de auto rolt of over de bank heen. Verder vind hij blokkendozen helemaal geweldig! Vandaag een stapel spel gekregen met van die bekertjes was fie ook meteen druk mee om t te snappen.
Boekjes begint hij nu ook te snappen, drukt wat specifieker op knopjes e.d.
2 jaar geleden
Hier begint het spelen steeds meer te komen. De toettoet auto's is vooral indrukken, de baan vooral slopen. Dat komt wel.
Hij speelt wel echt met zijn keukentje. Ook daarbij was het eerst vooral slaan en herrie maken. Nu ook dingen erin stoppen en eruit halen. Dus stap voor stap meer spelen.
MOD
2 jaar geleden
Mijn dochter speelt heel erg met haar pop. Ze knuffelt de pop en geeft het de fles. Verder is ze druk met de little people poppetjes en de brandweer auto daarvan. Al stopt ze ook nog veel in haar mond of er mee gooien, maar ze doet ook al de poppetjes ergens in stoppen etc. Het verschilt eigenlijk heel erg!
2 jaar geleden
Onze dochter (14mnd) vind 'actie - reactie' speelgoed erg leuk. Van Vtech een ballenbaan, ze doet de ballen er stuk voor stuk in en wacht tot ze beneden eruit rollen.
Dan gaat de volgende bal er weer in.
Ze heeft nu zoomizooz gekregen van Vtech. Draaiende/tollende diertjes die van een baan afglijden en muziek maken.
De stapelbakjes zijn ook erg leuk. Stapelen doet ze er niet mee. Maar wel in elkaar en tegen elkaar.
Verder vind ze boekjes kijken en bladeren erg leuk. Ze brabbelt er dan flink op los.
Kleuren doet ze ook bijna dagelijks. Met dikke potloden of een pen. Ze krast van links naar rechts. Het liefst met in beide handen een potlood of pen.
2 jaar geleden
Mijn zoon vindt “koken” heeL leuk. Heeft pannentjes etc. Maar als ik een samenvatting mag geven kan hij bepaalde momenten zich bezig houden met een speeltje en op een gegeven moment kan hij met alle speelgoed gooien. En dan zie ik ook dat hij dat als een reactie ziet, ik gooi en het komt ergens. gaat hij ook lachen etc. Dus denk dat het normaal is dat ze en gooien en spelen😅😁
2 jaar geleden
Mijn dochter speelt ook niet met alles. Ze is bijna 14 maanden. Sinds kort knuffelt ze met knuffels. Een paar geluids speeltjes vind ze leuk. Bij mijn ouders een vliegreis van nijntje vind ze heel erg leuk. Voor de rest is het een beetje gooien en in haar mondje enzo.