6 Reacties
één jaar geleden
Ik heb van mijn zwanger een geniaal kadootjes gehad. Het is een soort opvouwbaar tasje met verschillende bladzijdes erin. Op de ene kant zitten dan verschillende soorten sluitingen(veters, ritsen, klemmetjes, knopen) op weer een andere cijfers en het alfabet met klittenband, op de volgende weer dieren met klittenband, en nog meer. Onze zoon is er uren zoet mee. en het is ongeveer 15 x10x 1.
één jaar geleden
Wij hadden van PlayBIG bloxx een klein kartonnen doosje (Peppa Big) duplo mee waarvan de deksel van het doosje de bouwplaat is. Echt perfect voor onderweg.
Verder is hier het magnetisch tekenbord altijd een hit onderweg. Is wel wat groter van formaat, maar plat dus kan vaak makkelijk in de tas/koffer mee.
Een zoekboekje, een eerder al genoemde busy board (zie Amazon bijvoorbeeld) of een klein kleursetje zijn ook leuk!
En mijn dochter is fan van het keukentje, dus wat losse spullen als bekertjes, lepeltje, speelgoed eten doet het ook altijd goed voor wat fantasie koken.
Wat vind je kind normaal gesproken leuk?
één jaar geleden
Reactie op Julia-JCC
Wij hadden van PlayBIG bloxx een klein kartonnen doosje (Peppa Big) duplo m ...
Ah, top. Zocht op activiteiten boek maar ik kon het niet vinden. Ze vindt echt heel veel leuk. Vorig jaar was een sticker boek een groot succes in het vliegtuig dus die gaan ook weer mee. Maar ik ga kijken voor wat andere dingen.