12 Reacties

3 jaar geleden

Weet niet of je dit al geprobeerd hebt, maar miss hem in slaap laten vallen met White noise geluiden.. Als onze zoon echt niet slaap valt zet ik wombsounds playlist op via Spotify. Wel alleen met zijn slaapjes overdag. Hier pakt hij ook zelden de speen en zodra hij hem uitspuugt weer wakker, wij hebben er voor gekozen om ook niet meer te proberen met speen.

3 jaar geleden

Oh hier t zelfde als ik haar overdag boven leg...20x de trap op om de speen erin te doen...savonds en snachts idd niks ...ik lees even mee!

3 jaar geleden

Het lijkt alsof je mijn verhaal vertelt haha. Wij zijn sinds deze week begonnen met zijn ledikantje en niet meer beneden slapen. Het lijkt wel een spelletje te worden, zodra ik net beneden zit tuft hij hem weer uit en gelijk huilen, weer naar boven, speentje en dan zit ik weer en dan gaat die. Maar we houden vol! Merken dat het steeds beter gaat, we horen inmiddels ook duidelijk verschil tussen zeurend huilen/jammeren of echt verdriet. Als die aan het jammeren is dan laat ik hem soms ook wel even mokken voordat ik naar boven ga. Gouden tip heb ik niet helaas.

3 jaar geleden

Zit t mogelijk in de slaaphouding? Maxi cosi zit je kindje natuurlijk meer dan dat hij ligt op bed. Miss eens proberen in maxi cosi op de slaapkamer? Dan kan je miss uitsluiten of t ligt aan slaaphouding of slaapplek. Miss dat hij in maxi cosi houding ook moeilijker de speen uitspuugt of snel weer terug kan pakken?

3 jaar geleden

Hier ook een tijdje. Speen spuugt ze dan onbewust uit. Wat bij ons hielp wat een rammelaar op 2 tot 3 cm van er speen leggen Bij iets te ver loslaten van de speen kan ze hem dan zelf terug pakken. Wil ze de speen echt kwijt dan draait ze dr hoofd wel. We hebben eerst in de box geoefenend. Want ik vond het wat eng. Maar werkt top

3 jaar geleden

Ik heb een beetje hetzelfde en mijn kleine man is ook nog ingebakerd. Wat ik doe is een hydrofiel luier door het oogje van de speen heen doen en dat er wat onder draperen als ik hem in bed leg en dan nog een knuffel er tegenaan🙈

3 jaar geleden

Reactie op Nickky

Weet niet of je dit al geprobeerd hebt, maar miss hem in slaap laten vallen ...
Even een stomme vraag misschien, maar hoe doe je dat dan? Speel je dat af op je telefoon en blijf je er dan bijzitten tot hij slaapt? Onze man (bijna 11 weken) heeft moeite met inslapen. Het beste werkt het nog als we naast hem zitten en ssshhh-geluiden maken. Maar dat kan natuurlijk niet als hij straks naar het kdv gaat plus we willen dit zelf ook afbouwen, dat hij minder afhankelijk wordt van ons om te gaan slapen. Daarom zat ik ook aan white noise te denken als overgangsfase. Hij gebruikt ook een speen om te gaan slapen. Als hij dan in slaap valt tuft hij hem zelf uit. Overdag moeten we dan ook af en toe terug om zijn speen weer te geven maar 's nachts is dat niet nodig.

3 jaar geleden

Wat wij doen is een schema aanhouden. 1,5 u wakker en dan slapen. Hij slaapt dan 1,5 a 2u door een dan weer 1,5u wakker etcetc. Dit past wel bij een kindje van 13wkn. Doordat wij dit doen slaapt hij rustiger in, zonder huilen, drama etc. Wel zorg ik dat hij voldoende gevoed is voordat hij gaat slapen. En dan zet ik dit muziekje via YouTube op (ligt een oude telefoon in zijn kamertje) https://youtu.be/XP5B0Bp_4pU. Hopelijk helpt dit! Het werkte voor ons wonderbaarlijk goed!!

3 jaar geleden

Hier ook, ik heb nu een speen met knuffel eraan die leg ik dan op zijn borst. Het speentje kan hij nu niet meer ver uitspugen. Gaat het speentje uit duwt hij hem 9/10 keer weer zelf terug. Als hij eenmaal slaapt heeft hij hem ook niet nodig en soms slaat hij ee knuffel daarna door zijn bedje. Scheelt me vaak op en neer lopen. Ook heb ik een schaapknuffel met hartslag geluid

één jaar geleden

Hi, iemand nog de gouden tip. Heb hier hetzelfde probleem. 24/7 Heel lastig. Ze komt maar niet in slaap.

11 dagen geleden

Hier echt precies hetzelfde verhaal!🥲

11 dagen geleden

Reactie op lisa247

Hier echt precies hetzelfde verhaal!🥲
Heel cliche, maar het was een fase 😩 Een super irritante. You got this.