2 Reacties

3 maanden geleden
Onze dochter zit van Oktober op de basisschool. Ze werd in het alle begin ook gevraagd of ze al wilde komen spelen. Gelukkig wilde ze dit zelf nog niet omdat ze het wat te spannend vond. Zo kon ik wennen aan het idee en kon ik de ouders van het kindje ook wat beter leren kennen. Nu is ze net voor de kerstvakantie gaan spelen bij een vriendinnetje waarvan de moeder mij ook mee vroeg voor een bakje koffie om de spanning eraf te halen bij mijn dochter. Zo zag ze dat het eigenlijk helemaal niet zo spannend was als ze dacht. De beer is nu los... elke dag wil er wel iemand komen spelen of wilt ze bij iemand gaan spelen. We hebben afgesproken dat we het voorlopig nog bij 1 a 2x in de week houden want ik vind er ook wat van馃槄
Als je ze eenmaal loslaat is er geen weg meer terug zullen we maar zeggen haha
Het is superleuk voor het kind maar voor mama of papa wel lastig(ze worden zo snel zo groot) 馃槅
Goede afspreken maken met de ouders waar je zoontje gaat spelen, stuur even een berichtje van hoe het gaat enz en als je twijfelt niet doen dan zou ik nog even wachten tot je zeker weet waar je zoontje heengaat. Succes mama.

3 maanden geleden
Onze zoon vraagt nog niet om af te spreken, maar ik wil eigenlijk wel voorstellen dat ik dan koffie bij de ouders ga drinken als hij ergens wil spelen. Afhankelijk van mijn indruk laat ik hem daarna bij die mensen wel alleen mee gaan. Andersom zijn ouders hier ook gewoon welkom.
Ik moet hier ook 茅cht nog even in komen als ouder hoor!
Laten spelen op neutraal terrein kan ook nog altijd. Bij een koffietentje of restaurant met een speelplek voor kinderen.