71 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Died23
Oh ontzettend herkenbaar! Vooral het ‘s nachts wakker worden en niet meer g ...
Fijn dat het herkenbaar is. Dacht dat ik de enige was.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Marllonnie
Klinkt stom maar fijn dat het herkenbaar is. Ik hoop ook dat het heel snel ...
Klinkt helemaal niet stom hoor, heb ik ook. Hoe vervelend het ook is heel fijn om het te herkennen. Ik hoop dat de nachten voorbij zijn, ze heeft de afgelopen 2 nachten in haar eigen bed geslapen. Hoop dat het zo blijf, slaapt toch niet zo lekker steeds een hand in je gezicht en een paar voeten in je rug🙄🤭
2 jaar geleden
Reactie op nicolllee
Zucht.. zware nacht/dag gehad. Mijn man heeft Corona waardoor hij niks kan ...
Ooh dat klinkt wel heftig. Helemaal als je er even alleen voor staat. Een kind die alleen maar naar de andere ouder toe wil en echt terror geeft is zo herkenbaar! Hopelijk vannacht een goeie nacht voor je.
2 jaar geleden
Pfff wat een sprong zeg! Vandaag op de opvang zeiden zijn juffen dat hij kindjes duwde. En thuis probeert hij ook uit te lokken, verschrikkelijk. Om over het slapen maar te zwijgen, met name in slaap komen! Hij doet er nu zo lang over! Ligt gerust een uur in bed, te praten en te doen. Normaal binnen 15 minuten in slaap…wat een sprong!
2 jaar geleden
Hier sprong 10 op zijn hoogtepunt. Al een aantal nachten snachts wakker en heeeel snel boos als hij iets niet mag😖 maar elke dag leert hij weer iets nieuws erbij dus dat is wel mooi om te zien🙂 hoop dat deze sprong snel over is en we weer allemaal lekker door kunnen slapen snachts🤞
2 jaar geleden
Reactie op Anoniem2468
Hier sprong 10 op zijn hoogtepunt. Al een aantal nachten snachts wakker en ...
Die boosheid herken ik ook zo. Echt schreeuwen als ze iets niet mag ook. Slaan.
2 jaar geleden
Reactie op Marllonnie
Die boosheid herken ik ook zo. Echt schreeuwen als ze iets niet mag ook. Sl ...
Erg he. Hij kan dan zo hartverscheurend huilen om niets. En als ik er dan op in ga wordt het alleen maar erger. Als ik het negeer is het zo voorbij😅
2 jaar geleden
Hier ook midden in sprong 10. Overdag veel boze buien en toch vaak op schoot kruipen. ‘S avonds moeilijker in slaap kunnen komen en ‘s ochtends vroeg wakker. Vanochtend begon hij rond 5 uur al te rommelen.
Maar eigenlijk valt het me nog mee, maar ik moet ook zeggen dat sprong 9 echt heel dramatisch was (iets met ‘s nachts uuuuuren wakker zijn), dus dan valt dit al snel mee
2 jaar geleden
Herkent iemand ook bij sprong 10 de verlatingsangst opkomen? Onze zoon had er bijna geen last van maar sinds een week echt mega erg. Normaal als ik hem breng bij de gastouder heeft hij geen oog meer voor mij maar nu brullen geblazen. Ik kan niet eens de was ophangen zonder dat hij begint te huilen 🤷♀️
2 jaar geleden
Reactie op Anoniem2468
Herkent iemand ook bij sprong 10 de verlatingsangst opkomen? Onze zoon had ...
Jaaa! Verschrikkelijk! Als ik bij de gastouder binnenstap begint het al. Helemaal vastklampen, als ik zijn jas dan even op de kapstok hang, moet hij echt mee. Zodra ik wegga, is het huilen trouwens wel over gelukkig
2 jaar geleden
Heel herkenbaar, vooral de boosheid, slaan & bijten zelfs. Niks is goed. Ook minder zelfstandig spelen. Gebroken nachten blijven we gelukkig van gespaard, slaapt eigenlijk echt goed, ook overdag. Dat maakt het houdbaar 😩. Als ik iedereen hier een tip mag geven: vermijd kost wat kost op reis gaan tijdens een sprong. Net terug en was niet altijd een pretje, afgelopen zomer tijdens sprong 7 was een hel, echt niet kunnen genieten.
2 jaar geleden
Reactie op Anoniem2468
Herkent iemand ook bij sprong 10 de verlatingsangst opkomen? Onze zoon had ...
Ja opeens erg huilen bij het wegbrengen op het kdv. Dikke tranen .
En jeetje ik zette haar op de fiets, maar ze wilde ergens anders zitten...ik overdrijf niet als ze de buurt bijelkaar heeft gehuild/gegild. Mijn broer kwam overstuur naar buiten, mijn vader die boven was kwam naar beneden gerend... ze dachten dat er iets heel ergs gebeurt was. Maar nee, mevrouw wilde niet gaan zitten zodat we naar huis konden😅😅😅
Ohh en ze zeggen altijd dat het: zelfdoen! Met 2 jaar is. Maar alles wilt ze zelf doen...en helpen dat is echt een no go. Ze loopt het kdv uit met 2 "grote'tasjes in haar handen
2 jaar geleden
Wij zitten nu in het begin van sprong 10. Wat een dramaqueen is ze zeg. 😅
2 jaar geleden
Ow wat fijn die herkenning!!! Hier een mannetje die echt heel driftig kan worden als hij iets niet mag, iets niet wil of of als het anders gaat dan hij had bedacht.
Verder wil hij niet in de autostoel, niet in de kinderwagen, geen schone luier en naar bed gaan is ook opeens een strijd.
Inderdaad heel veel eten en gelukkig ook heel lief maar pfff wat is dit pittig!
2 jaar geleden
Reactie op sunshine85
Ow wat fijn die herkenning!!! Hier een mannetje die echt heel driftig kan w ...
Is zo herkenbaar wat je allemaal zegt! Voeten omhoog houden als ze ergens in moet gaan zitten. Schreeuwen. Slaan. Kinderstoel, fietsstoeltje. Dramatisch