34 Reacties

3 jaar geleden

Is het echt een sprong of kiezen? Ik heb heel eerlijk nooit echt sprongetjes gemerkt, hij heeft zeker wel fases dat hij wat minder lekker in zijn vel zit en dan komt het omdat hij wat nieuws of iets heeft geleerd maar nu is hij 3 dagen uit zijn hum en extreem vroeg wakker doordat er boven 2 kiezen doorkomen

3 jaar geleden

Boh sprong 9 was hier ook 2 weken lang drama. Vooral in de nacht. Heb helaas geen tips... Het is gewoon uitzingen helaas haha.

3 jaar geleden

Hier exact hetzelfde, maar word ook 24.00 wakker en 05.00 en dan huilen en niks werkt. Vanacht om 05.00 maar een mini flesje gemaakt en uiteindelijk ging hij slapen maar man man die duurt al 1,5 week🥺

3 jaar geleden

Goedemorgen! Wij zitten inmiddels 3 maanden in sprong 9 😑 Elke nacht meerdere keren wakker en inderdaad ook vroege vogel.. Ik heb ook het idee dat meneer kiezen krijgt! Helemaal gesloopt ben ik 😂 Maargoed, ik blijf voor mezelf herhalen: het is een fase 🙈 Succes en sterkte!

3 jaar geleden

Hier helpt tussen ons in leggen en even knuffelen, soms beetje drinken en dan valt ze weer in slaap

3 jaar geleden

Reactie op lsje88

Hier helpt tussen ons in leggen en even knuffelen, soms beetje drinken en d ...
Helaas dat heb ik ook al geprobeerd 🥺

3 jaar geleden

Is het echt een sprong of kiezen? Ik heb heel eerlijk nooit echt sprongetje ...
Kiezen zijn al aan t door komen. Denk echt de sprong. Hier kun je de klok erop zetten bij de sprongetjes 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Youandme

Goedemorgen! Wij zitten inmiddels 3 maanden in sprong 9 😑 Elke nacht meerd ...
Ja dat roep ik ook maar 🤭 ooit word het beter hihi

3 jaar geleden

Wij zitten in sprong 9 met vorige week ook nog buikgriep erbij voor de kleine man en om het af te maken komen er 3 kiezen en 2 hoektanden tegelijk door, dusssss dat zijn flinke woede-uitbarstingen van meneer… naar bed kost je minimaal een uur per slaapje… als iemand de gouden tip heeft…😵

3 jaar geleden

Mijn dochter is de laatste dagen in de nacht aan het huilen. Dan neem ik haar maar mee in ons bed omdat ze ook anders echt niet stopt met huilen. Dan slaapt ze nog even bij ons maar ook rond 5 uur wakker. Ik probeer het te rekken tot 6 uur. Maar ja echt zin heeft het niet. Dan is het tot 6 uur spelen en vervelen in bed. Vanochtend was het huilen. Dat is wel echt vermoeiend als je ook nog moet werken.

3 jaar geleden

Geheel sprong 9 moeten we in de buurt zijn als ons zoontje overdag slaapt. Sochtends slaapt hij op mij. Smiddags blijf ik erbij tot hij slaapt en dan slaapt hij meestal niet eens een uur. Oef! Fase fase fase

3 jaar geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Mijn dochter is de laatste dagen in de nacht aan het huilen. Dan neem ik ha ...
Hier precies dit! Enorm vermoeiend…

3 jaar geleden

Reactie op lsje88

Hier precies dit! Enorm vermoeiend…
Ja echt heel vermoeiend. Ze slaapt nu ook heel onrustig. Steeds draaien en kreunen soms beetje huilen. Gelukkig wel verder slapen maar heel onrustig.

3 jaar geleden

Ja echt heel vermoeiend. Ze slaapt nu ook heel onrustig. Steeds draaien en ...
Ja dat dus.. wij dachten eerst aan tanden maar dat is volgens mij niet zo. Maar het is elke nacht deut nu, terwijl ze met 10 weken al doorsliep… weet ook niet zo goed waar we nu goed aan doen, met strijd terugleggen of gewoon even inslapen bij ons en dan terug. Maar dat laatste lukt niet eens altijd.

3 jaar geleden

Reactie op lsje88

Ja dat dus.. wij dachten eerst aan tanden maar dat is volgens mij niet zo. ...
Als onze dochter s’nachts aan het huilen is dan leg ik haar ook bij ons in bed. Anders blijft ze huilen. Maar terug leggen lukt eigenlijk nooit.

3 jaar geleden

Als onze dochter s’nachts aan het huilen is dan leg ik haar ook bij ons in ...
Nee precies.. maar wil ook niet dat ze er aan went en denkt; ik huil dus mag ik bij papa en mama slapen

3 jaar geleden

Reactie op lsje88

Nee precies.. maar wil ook niet dat ze er aan went en denkt; ik huil dus ma ...
Ja precies dat heb ik ook. Ik vind het ook heel lastig. Je slaapt zelf ook niet als je kind bij je in bed ligt

3 jaar geleden

Ja precies dat heb ik ook. Ik vind het ook heel lastig. Je slaapt zelf ook ...
Met die reden ga ik altijd naast haar ledikantje liggen. Duurt soms wel 1,5 tot 2 uur voordat ze slaapt 😫. Maar dan kan ik daarna weer mijn eigen bed in…

3 jaar geleden

Reactie op nicolllee

Met die reden ga ik altijd naast haar ledikantje liggen. Duurt soms wel 1,5 ...
Pff dat is lang zeg. Nee als ik dat doe is het alleen maar spelen.

3 jaar geleden

Hier lijken we er na 3 weken doorheen te zijn!!